تور عمان ارزان: تور عمان: عمان در ATM 2018 توجه ها را جلب می کند

به گزارش مجله اندیشه، عمان از جاذبه های گردشگری خود در ATM 2018 استفاده می کند تا عمان را به یکی از مقصدهای پرطرفدار گردشگری در خاورمیانه و سراسر جهان تبدیل می کند.

تور عمان ارزان: تور عمان: عمان در ATM 2018 توجه ها را جلب می کند

با تور عمان ارزان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

بازار جهانگردی عرب (Arabian Travel Market)، یک رویداد جهانگردی و مسافرتی است که سالانه در دبی برگزار می شود تا فرصت های بیشتری در حوزه جهانگردی برای متخصصان داخلی و خارجی خاورمیانه فراهم کند. عمان توجه جهانگردان و غرفه داران شرکت کننده در Arabian Travel Market سال 2018 را که در مرکز تجارت جهانی دبی (Dubai World Trade Center) برگزار می شود، جلب می کند.

عمان جاذبه های جهانگردی استثنایی Sultanate را برجسته می کند و عمان را به یکی از مقصدهای پرطرفدار جهانگردی در خاورمیانه و سراسر جهان تبدیل می کند.

هیئت مدیره برجسته ای که تحت نظر وزارت جهانگردی عمان فعالیت می کنند، فعالیت های جهانگردی خود را توسعه می دهند تا بتوانند تعداد جهانگرد بیشتری را جذب کنند.

تعداد هتل های تأسیس شده در عمان از 337 مورد در سال 2016، به 367 مورد در سال 2017 افزایش یافته است؛ این به معنی افزایش 8.9 درصدی است.

حضور عمان در ATM 2018 باعث افزایش حضور منطقه ای و در پی آن افزایش علاقه مندی جهانگرد ها به بازدید از عمان می شود همچنین باعث افزایش تعداد جهانگردان در طول تعطیلات تابستان می شود. این موضع باعث راه اندازی بسته های جهانگردی مختلف، ارائه برنامه های تبلیغاتی، فعالیت های تفریحی و اکتشافات می شود. بخش جهانگردی Sultanate کمپین های مختلف تبلیغاتی و فعالیت های خود را به خصوص در طول تابستان افزایش داده تا جایی که Sultanate برای سایت مجذوب کننده جهانگردی خود معروف شده است.

جهانگردی دریایی یکی از محبوب ترین فعالیت های جهانگردی عمان است و با آمدن فصل تابستان تقاضا برای فعالیت های دریایی بیشتر می شود، اغلب این فعالیت های دریایی در ساحل الخیران، الموج در مسقط، المصناح در ساحل باتیناح و بوخا در سور انجام می شود، البته فعالیت های آبی دیگر مانند اسکی و بادبادک بازی نیز انجام می شود.

مجید المهوروقی، معاون وزارت جهانگردی عمان، گفت:

وزارتخانه تمام تلاش خود را انجام می دهد تا به افزایش بازدیدکنندگان بین المللی کمک کند. او از اقدامات مثبت Sultanate برای ترویج جهانگردی بین المللی در عمان تقدیر و تشکر کرد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2085

به "تور عمان ارزان: تور عمان: عمان در ATM 2018 توجه ها را جلب می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان: تور عمان: عمان در ATM 2018 توجه ها را جلب می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید