ششمین اردوی طریق رضوی دانشجویی برگزار می گردد

به گزارش مجله اندیشه، ششمین اردوی طریق رضوی دانشجویی همزمان با ایام رحلت پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) برگزار می گردد.

ششمین اردوی طریق رضوی دانشجویی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، محمد هادی عسکری از برگزاری ششمین دوره اردوی فرهنگی و زیارتی طریق رضوی اطلاع داد و گفت در این برنامه که همزمان با ایام رحلت پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) برگزار می شود تعدادی از دانشجویان دانشگاه های کشور به صورت کاروانی و با پای پیاده بخشی از جاده نیشابور به مشهد مقدس را طی می کنند و در طول جهت و مدتی که در مشهد حضور دارند از برنامه های فرهنگی و معنوی که برنامه ریزی شده استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: با هماهنگی و مذاکرات بعمل آمده با آستان قدس رضوی و سایر سازمان های مرتبط ترتیبی اتخاذ شده تا امکان اعزام دانشجویان، بویژه دانشجویان با شرایط خاص به مشهد مقدس نیز تسهیل شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،وی در خاتمه اعلام نمود: دانشگاهها می توانند با مراجعه به سامانه https://www.refahedanesh.ir/ اطلاعات کامل در این خصوص را دریافت کنند .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 499

به "ششمین اردوی طریق رضوی دانشجویی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین اردوی طریق رضوی دانشجویی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید