سعیدی: ورزشکارانی که شانس کسب مدال دارند به بازی های داخل سالن اعزام می شوند، سیاست ما کیفی گرایی است

به گزارش مجله اندیشه، دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت، تنها ورزشکاران فدراسیون هایی که شانس دستیابی به مدال دارند به بازی های داخل سالن آسیا اعزام خواهند شد.

سعیدی: ورزشکارانی که شانس کسب مدال دارند به بازی های داخل سالن اعزام می شوند، سیاست ما کیفی گرایی است

کیکاووس سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برنامه های پیش روی کمیته ملی المپیک گفت: با هدف تجلیل از قهرمانان تاریخ المپیک و پارالمپیک ورزش ایران زمین، مراسم رونمایی از سردیس مدال آوران المپیک آقایان حسین توکلی، علیرضا رضایی، علیرضا حیدری و مسعود مصطفی جوکار و مدال آور پارالمپیک سرکار خانم زهرا جوانمرد سیستانی ساعت 10 صبح روز دوشنبه هفته جاری و با حضور جمعی از بزرگان، مربیان و قهرمانان ورزشی در سالن فارسی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز نیز جلسه کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها درباره بازی های داخل سالن برگزار می گردد. در واقع جلسات ستاد فنی بازی ها از امروز شروع می گردد و مذاکرات با فدراسیون ها برای حضور در بازی ها و آنالیز شرایط شرکت در این مسابقات کلید می خورد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک بعلاوه یادآور شد: با توجه به سیاست کیفی گرایی در اعزام ها، فدراسیون هایی که شانس کسب مدال دارند برای ارائه برنامه جهت حضور در بازی های داخل سالن، دعوت می شوند سپس آنالیز های نهایی در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و ستاد عالی بازی ها انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1884

به "سعیدی: ورزشکارانی که شانس کسب مدال دارند به بازی های داخل سالن اعزام می شوند، سیاست ما کیفی گرایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: ورزشکارانی که شانس کسب مدال دارند به بازی های داخل سالن اعزام می شوند، سیاست ما کیفی گرایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید