ساعت هوشمند گارمین با نمایشگر OLED و شارژ خورشیدی!

به گزارش مجله اندیشه، گارمین یکی از برترین سازندگان ساعت های هوشمند در بازار می باشد و بسیاری از علاقمندان به ویژگی تناسب اندام از این ساعت هوشمند استفاده می نمایند. به نظر می رسد این شرکت می خواهد عمر باتری ساعت های هوشمند ممتاز خود مانند سری Garmin Venu را بهبود ببخشد.

ساعت هوشمند گارمین با نمایشگر OLED و شارژ خورشیدی!

به گزارش خبرنگاران، گارمین به تازگی پتنت نوی به ثبت رسانده است. این پتنت که با عنوان ماژول های نمایشگر جمع آوری انرژی که در میان پیکسل های فرعی نمایشگر ساعت هوشمند قرار می گیرند توصیف می گردد. این فناوری نمایشگر با روش فعلی نمایشگر های Power Glass گارمین در ساعت هایی مانند سری fēnix و Instinct (که لایه فتوولتائیک بین نمایشگر حافظه در پیکسل (MIP) و پوشش شیشه ای قرار می دهد) فرق دارد.

گارمین در پتنت نو خود به این موضوع اشاره می نماید که چگونه روش های فعلی می توانند کیفیت صفحه نمایش را مختل نمایند: کوشش هایی درخصوص تجهیز ساعت های هوشمند به پنل های خورشیدی نیمه شفاف، مانند استفاده از سلول خورشیدی مجزا که در بالای نمایشگر ساعت واقع شده است، صورت گرفته است. با این حال، وجود چنین پوشش سلول خورشیدی باعث کاهش دید ماژول نمایشگر خواهد شد. در این جا احتیاج به یک ماژول نمایشگر جمع آوری انرژی یکپارچه خواهیم داشت تا انرژی خورشیدی را بدون مخفی کردن نمایشگر آن جمع آوری کند.

به نظر می رسد که این روش گارمین می تواند عمر باتری مدل های آینده Venu یا Epix را بهبود ببخشد و در عین حال حالت vibrant نمایشگر را نیز حفظ کند (Vibrant رنگ های روشن و زنده ای را ارائه می دهد و در عین حال کیفیت طبیعی را نیز حفظ می نماید). در حال حاضر ساعت هوشمند Garmin Venu 2 Plus با یکبار شارژ بیش از یک هفته دوام می آورد که در مقایسه با Wear OS یا حتی ساعت های هوشمند WatchOS بسیار چشمگیر است. با این حال هنوز در مقابل ادعای گارمین برای نگهداری شارژ 22 روز به وسیله ساعت هوشمند Fenix 7 Sapphire Solar Edition اندازه کمی است.

گارمین می گوید این فناوری علاوه بر ساعت های هوشمند در دستگاه های دیگر نیز قابل استفاده است. هنوز معین نیست که این ماژول های نمایشگر جمع آوری انرژی هنگام اعمال بر روی صفحه نمایش OLED چگونه به نظر خواهند رسید. با این حال، ایده ساعت های هوشمند با ماندگاری بیشتر همواره ما را هیجان زده می نماید و امیدواریم از این حق ثبت اختراع نتیجه ای حاصل گردد.

منبع: androidcentral

منبع: فرارو
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2062

به "ساعت هوشمند گارمین با نمایشگر OLED و شارژ خورشیدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند گارمین با نمایشگر OLED و شارژ خورشیدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید