راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در فریدون کنار

به گزارش مجله اندیشه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: با آماده سازی زیرساخت های لازم، به زودی بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان فریدون کنار ایجاد خواهد شد.

راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در فریدون کنار

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه صبح یکشنبه 7 اردیبهشت 99 در جلسه ای با حضور فرماندار و شهردار فریدون کنار گفت: این شهرستان، دارای پتانسیل و ظرفیت قابل توجهی در رشته حصیربافی و جاجیم است و در سال 98 بیش از 100 نفر در روستای کاردگر محله فریدون کنار، آموزش دیده اند.

او با اشاره به دغدغه اصلی هنرمندان که همان فضای تولید و فروش محصولات است، گفت: با همکاری شهرداری و تأمین زیرساخت های لازم، به زودی بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان فریدون کنار ایجاد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: پیش از این، با همت مسئولان شهری، فضایی در اختیار هنرمندان قرار گرفته بود ولی با توجه به نقش مهم موقعیت جغرافیایی بازارچه در راستای فروش، برنامه ریزی برای تغییر این مکان به سواحل در دست اقدام است.

او با اشاره به درگیری جامعه با ویروس کرونا و رکود اقتصادی در تمام بخش ها گفت: برنامه ریزی در خصوص حمایت از سایت ها و پایگاه های فروش اینترنتی صنایع دستی ادامه خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 999

به "راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در فریدون کنار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در فریدون کنار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید