برترین مراکز خرید جیپور ، شهر صورتی هندوستان

به گزارش مجله اندیشه، مراکز خرید جیپور جز محبوب ترین جاذبه های توریستی در این شهر بزرگ و مدرن محسوب می گردد، جیپور یکی از پرزرق و برق ترین ایالات های کشور هند است که سالانه میلیون ها توریست از سراسر دنیا برای بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعت شگفت انگیز جیپور به این شهر در کشور هند سفر می نمایند. کوه ها، دشت ها، رودخانه ها، مرداب ها، سواحل، منطقه ها حفاظت شده حیات وحش، فعالیت های ماجراجویانه متنوع، لذت خوردن غذاهای محلی و خیابانی و بعلاوه گردش و خرید در مراکز خرید مدرن این شهر از جمله مهمترین دلایل توریستان برای سفر به این منطقه در کشور هندوستان است.

برترین مراکز خرید جیپور ، شهر صورتی هندوستان

جیپور یکی از مدرن ترین شهرهای کشور هندوستان می باشد و در سال های اخیر مراکز خرید بزرگی در این کلانشهر افتتاح شده تا جایی که پس از قلعه های تاریخی این شهر، مراکز خرید جیپور جز پرطرفدارترین جاذبه های آن برای گردشگران می باشد. اگر برای تعطیلات در حال برنامه ریزی هستید و شهر جیپور در هندوستان هم جز مقصدهای سفر شما است، این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران را تا پایان دنبال کنید تا به شما برترین مراکز خرید و تمامی مکان هایی که می توانید در زمان سفر به این شهر برای خرید سوغاتی به آنجا بروید را با جزئیات معرفی نماییم.

ده مورد از برترین مراکز خرید جیپور

جیپور در کشور هند به شهر صورتی معروفیت دارد، جیپور همچون سایر شهرهای کشور هندوستان مملو از جاذبه های تاریخی و فرهنگی است که از دوره های مختلف تاریخی به جا مانده و دیدنی آنها از نزدیک برای گردشگران خارجی بسیار مهیج و مجذوب نماینده می باشد. بازدید از مراکز خرید همیشه جز مجذوب نمایندهیت های سفر، به خصوص سفرهای خارجی است و اغلب مسافران حداقل یک روز از سفر خود را به گردش در مراکز خرید اختصاص می دهند. در شهر جیپور کشور هندوستان علاوه بر بازارهای محلی متعدد، تنوع مراکز خرید هم بسیار زیاد است و بسیاری از گردشگران هم برای خرید از برندهای معروف به این شهر سفر می نمایند.

تنوع برندها در بازارها و مراکز خرید جیپور بسیار زیاد می باشد، اغلب برندهای معروف و یا غیر معروف در مراکز خرید این شهر حداقل یک شعبه دارند و شما به راحتی می توانید از آنها خرید کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم ده مورد از برترین مراکز خرید جیپور را به شما معرفی نماییم تا در زمان سفر به شهر صورتی بتوانید برای خود و عزیزانتان از این سفر مهیج اقلامی را به یادگار تهیه کنید.

1. مرکز خرید ام جی اف متروپولیتن - MGF Metropolitan Mall - مراکز خرید جیپور

مرکز خرید ام جی اف متروپولیتن (MGF Metropolitan Mall) یکی از مدرن ترین مراکز خرید شهر جیپور است، در این مرکز خرید درجه یک فروشگاه های متعددی وجود دارد. در این مرکز خرید می توانید از فروشگاه های اغلب برندهای معروف بین المللی و هندی بازدید کنید. پس از گردش در این مرکز خرید بزرگ می توانید برای برطرف گرسنگی به فودکورت مرکز خرید ام جی اف متروپولیتن بروید و از بین غذاهای هندی و یا فست فودهای عرضه شده در این رستوران یکی را برای سیر کردن شکم خود انتخاب نمایید.

در این مرکز خرید امکانات تفریحی ویژه ای هم برای بچه ها فراهم شده تا در زمان خرید والدین آنها هم لحظات خوشی را سپری نمایند، برندهای معروفی همچون بوسینی، بیبا، بگیت، لی، لیوایز، لایف استایل و بنتون در این مرکز خرید شعبه دارند. مرکز خرید متروپولیتن جز محبوب ترین مراکز خرید جیپور در بین گردشگران خارجی و مردم محلی می باشد، بعلاوه ساعت کاری مرکز خرید متروپولیتن از 11:00 صبح الی 10:00 شب است.

2. مرکز خرید پینک اسکوئر - Pink Square Mall

مرکز خرید پینک اسکوئر (Pink Square Mall) جز معروف ترین مراکز خرید جیپور در بین گردشگران خارجی است، در این مرکز خرید بزرگ و مدرن فروشگاه های بسیاری برای خرید سوغاتی وجود دارد و گردشگران گزینه های متعددی برای خرید در مرکز خواهند داشت. در این مرکز خرید می توانید به راحتی کالاهای برند پیدا کنید و اقلام مورد نظر خود را با اطمینان از اصالت و کیفیت آنها خریداری نمایید.

مغازه زیادی در مرکز خرید پینک اسکوئر، صنایع دستی های هندی به خصوص پارچه و زیورآلات معروف این کشور را می فروشند و شما با هر بودجه ای دست خالی از این مرکز خرید خارج نمی شوید. در این مرکز خرید چند سالن سینما و یک فود کورت بزرگ برای برطرف خستگی و سیر کردن شکم پس از گردش در این مرکز خرید دارد. برند لی، مام اند می، سلیو، پارک اونیو، بورلی هیلز پولو، نومرو اونو، پوما و پپه معروف ترین برندهایی هستند که در این مرکز خرید فروشگاه دارند. مرکز خرید پینک اسکوئر همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی 10:00 شب به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد و شما برای گردش و خرید می توانید از این مرکز خرید دیدن کنید.

3. مرکز خرید سیتی مال - City Mall - مراکز خرید جیپور

مرکز خرید سیتی مال (City Mall) بدون شک یکی از مجذوب نماینده ترین مراکز خرید جیپور است، شما در زمان بازدید از سیتی مال علاوه بر خرید می توانید در کنار فواره بزرگی که در ورودی این مرکز خرید قرار گرفته است هم عکس یادگاری بگیرید. سیتی مال برای خرید انواع لوازم الکترونیکی و دیجیتال گزینه مناسبی می باشد و شما به راحتی می توانید از برندهای معروف الکترونیکی همچون ال جی، سامسونگ، فیلیپس و سونی با اطمینان از اصالت و کیفیت کالاها خرید کنید.

این مرکز خرید یک فود کورت بزرگ در طبقه آخر هم دارد، بعلاوه پس از گردش در سیتی مال می توانید برای دیدن جدیدترین فیلم های بالیوود به سینما این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را با همسفران خود سپری کنید. برای بازدید و گردش همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب می توانید به سیتی مال بروید.

4. مرکز خرید ورلد ترید پارک - World trade Park

مرکز خرید ورلد ترید پارک (World trade Park) یکی از بزرگترین و شیک ترین مراکز خرید جیپور است، موقعیت مکانی این مرکز خرید به نحوی می باشد که گردشگران به راحتی می توانند در ساعت های مختلف روز از آن بازدید نمایند. شما می توانید با قیمت مناسب از فروشگاه های مرکز خرید ورلد ترید پارک در شهر جیپور خرید خود را انجام دهید و برای دوستان خود از این سفر مهیج سوغاتی بخرید.

سالن سینما، کافه، پارکینگ، رستوران و مرکز بازی برای بچه ها از جمله امکانات رفاهی موجود در مرکز خرید ورلد ترید پارک است که گردشگران در زمان بازدید از این مرکز خرید می توانند از آنها استفاده نمایند. در این مرکز خرید برندهای معروف بسیاری هم فروشگاه دارند و شما همه روزه از ساعت 11:00 صبح الی 10:00 شب می توانید از مغازه های این مرکز خرید بازدید کنید.

5. مرکز خرید تجارت دنیای - World Trade Park Mall - مراکز خرید جیپور

با رفتن به مرکز خرید تجارت دنیای (World Trade Park Mall) قطعا برترین تجربه شما از خرید در جیپور رقم می خورد، مرکز خرید تجارت دنیای در قلب شهر جیپور واقع شده و بسیاری آن را بزرگترین مرکز خرید جیپور برای گردش و خرید می دانند. ساختمان بلند مرتبه این مرکز خرید مغازه ها و امکانات متنوعی را هم در خود جای داده است، این مرکز جز مدرن ترین و جدیدترین مراکز خرید جیپور می باشد که توانسته در مدت کوتاهی محبوبیت زیادی در بین گردشگران خارجی و مردم محلی به دست آورد.

در این مرکز خرید تقریبا تمامی برندهای معروف دنیای مغازه دارند، فود کورت، مرکز نگهداری بچه ها، سینما، سالن کنفرانس و پارکینگ هوشمند از جمله امکاناتی است که در مرکز خرید تجارت دنیای برای استفاده مشتریان فراهم شده است. برای خرید از برندهای معروفی همچون سلیو، زارا، سلیو، دا میلانو، کالوین کلین، شاپرز استاپ، مارکز اند اسپنسر، پرومد و آلدو می توانید همه روزه از ساعت 11:00 صبح الی 10:00 شب به این مرکز خرید مراجعه نمایید.

6.مرکز خرید جی تی سنترال - GT Central - مراکز خرید جیپور

اگر در پی یک خرید عالی هستید، مرکز خرید جی تی سنترال (GT Central) مکانی مناسبی برای خرید سوغاتی در شهر جیپور می باشد. این مرکز خرید بزرگ بیش از 100 فروشگاه بزرگ، یک فودکورت و سینما هم در مجموعه خود برای استفاده مشتریان دارد. تقریباً همه برندها و بوتیک های معروف دنیا در این مرکز خرید مغازه دارند. یک پارک زمستانی هم در درون این مرکز خرید به تازگی افتتاح شده که مساحتی در حدود 3000 متر مربع داشته و برای تفریح و تفریح مکان مجذوب نمایندهی محسوب می گردد. این پارک برفی برای تفریح بچه ها و بزرگسالان طراحی شده و شما در روزهای مختلف سال می توانید از این مرکز دیدن کنید.

سینما سه بعدی، سالن های بولینگ چهار بانده و چندین سالن سینما از دیگر امکانات مرکز خرید جی تی سنترال جیپور است. فودکورت این مجموعه هم در فضایی به مساحت 1000 متر مربع در طبقه آخر این مجموعه فعال می باشد و شما پس از خرید و تفریح در این مرکز می توانید از غذاهایی که در این فود کورت سرو می گردد، نوش جان نمایید. این مرکز خرید جز معروف ترین مراکز خرید جیپور است و همه روز از ساعت 11:00 صبح الی 10:00 شب درب های آن به روی مشتریان باز می باشد.

7.مرکز تریتون مال - Triton Mall

مرکز تریتون مال (Triton Mall) یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید جیپور در کشور هند است که بیش از 150 برند معروف هندی و بین المللی در این مرکز فروشگاه دارند. در این مرکز خرید انواع فروشگاه های لباس، زیور آلات و طیف گسترده ای از اسباب بازی ها و موارد متنوع دیگر برای خرید سوغاتی فعال می باشد و شما برای تفریح می توانید به شهربازی کوچک این مرکز خرید بروید.

یکی از مجذوب نماینده ترین قسمت های این مجموعه بخش طلا و نقره آن است که زبان زد جهانگرد ها و گردشگران خارجی می باشد، مرکز تریتون مال همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی 10:00 شب پذیرای بازدیدنمایندگان است. برندهای معروفی همچون سلیو، زارا، سلیو، دا میلانو، کالوین کلین، شاپرز استاپ و پوما در این مرکز خرید شعبه دارند.

8.مرکز خرید المنت مال - Element Mall

مرکز خرید المنت مال (Element Mall) یکی از مراکز خرید جیپور است که به تازگی افتتاح شده و در همین مدت کوتاه توانسته محبوبیت زیادی را در بین گردشگران خارجی این شهر به دست آورد.

این مرکز خرید مجهز به چهار سالن سینما است که معمولاً شلوغ نیستند، در نتیجه این مرکز خرید مکانی عالی برای لذت بردن از دیدن یک فیلم با همسفران می باشد. در این مرکز خرید بعلاوه برندهای مختلف هندی و بین المللی زیر یک سقف جمع شده اند تا انتخاب برای مشتریان راحت گردد. در مرکز خرید المنت مال فضای ویژه ای هم برای تفریح و بازی بچه ها مهیا شده است و شما برای خوردن یک وعده غذا خوشمزه پس از گردش در این مرکز خرید می توانید به فود کورت این مرکز بروید. مرکز خرید المنت مال جیپور همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی 10:00 شب پذیرای مشتریان داخلی و خارجی است.

9.مرکز خرید سارا اگی مانسیون - Saraogi Mansion Mall

اگر در پی مرکز خریدی مقرون به صرفه و باکیفیت برای خرید سوغاتی در جیپور هستید، حتما به مرکز خرید سارا اگی مانسیون (Saraogi Mansion Mall) سر بزنید. اغلب رستوران های معروف هندی هم در این مرکز خرید بزرگ و مجلل شعبه دارند و شما برای برطرف خستگی پس از خرید می توانید دقایقی را در این رستوران ها استراحت کنید و طعم لذیذ غذاهای هندی را بچشید.

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 9:00 صبح الی 10:00 شب فعال است و شما برای خرید از برترین برندهای هندی و بین المللی می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید. در این مرکز خرید با قیمت مناسب می توانید انواع صنایع دستی هندی و مواد غذایی سنتی این کشور را تهیه نمایید، قیمت مناسب کالاها در این مرکز خرید از دلایل اصلی محبوبیت آن در بین گردشگران می باشد و باعث شده نام این مرکز خرید در فهرست برترین مراکز خرید جیپور قرار بگیرد.

10.مرکز خرید گانپاتی پلازا - Ganpati Plaza - مراکز خرید جیپور

مرکز خرید گانپاتی پلازا (Ganpati Plaza) یکی دیگر از محبوب ترین مراکز خرید جیپور در کشور هند است که بیش از 200 فروشگاه از برندهای مختلف هندی و بین المللی در آن فعال می باشد. در این مجموعه انواع رستوران ها و کافه های متنوع، مکان های تفریحی و تفریح هم در دسترس بازدیدنمایندگان است و شما علاوه بر خرید می توانید از امکانات تفریحی این مجموعه هم بهره مند شوید.

این مرکز خرید محبوب بعلاوه دارای چهار سالن سینمایی بزرگ هم است و اغلب فیلم ها در این سینما به صورت دو زبانه پخش می گردد. فروشگاه های عرضه انواع طلا وجواهرات زینتی هندی یکی از بخش های مجذوب نماینده این مرکز خرید است که معمولا گردشگران خارجی توجه زیادی به آن دارد. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 9:00 صبح الی 10:00 شب باز می باشد.

جمع بندی برترین مراکز خرید جیپور ، شهر صورتی هندوستان

خرید سوغاتی یکی از هیجان انگیزترین و در عین حال دشوارترین قسمت های سفرها است، اغلب گردشگران در زمان سفر به کشورهای مختلف دنیا برای عزیزان خود هدیه ای به عنوان یادگاری از آن کشور تهیه می نمایند. در سال های اخیر که اندازه سفر به شهرهای مختلف کشور هند همچون جیپور افزایش یافته، گردشگران ایرانی هم تمایل دارند در طول سفر علاوه بر بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهر به مراکز خرید و بازارهای سنتی جیپور هم سر بزنند و از صنایع دستی و سوغاتی های این شهر اجناسی را به یادگار خریداری نموده و به شهر خود بیاورند.

به همین علت در این مقاله سعی کردیم بعضی از معروف ترین مراکز خرید شهر جیپور در کشور هندوستان را به شما معرفی کنیم تا در زمان سفر به این کلانشهر مدرن در کشور هند به راحتی بتوانید از فروشگاه های معروف ترین برندهای هندی و یا بین المللی در این شهر خرید کنید و با دست پر به کشور باز شد.

برای سفر به کشور هند در روزهای مختلف سال و گذراندن تعطیلات مهیج و رویایی در این کشور رنگارنگ می توانید بلیط پرواز و رزرو هتل خود را با برترین قیمت به صورت 24 ساعته از سایت خبرنگاران انجام دهید، مجموعه خبرنگاران سابقه طولانی در زمینه برگزاری تورهای تفریحی به کشور هند دارد.

1. از جیپور چه چیزهایی بخریم؟

معروفیت اصلی شهر جیپور به خاطر زیورآلات و لباس ها محلی معروف آن است، شما در زمان سفر به این شهر می توانید انواع سنگ های قیمتی، جواهرات، سنگ های نیمه قیمتی و طلا با ضمانت خریداری نمایید. بازار جوهری این شهر یکی از برترین مراکز برای خرید زیورآلات در جیپور می باشد.

2. مرکز خرید اصلی جیپور چیست؟

جیپور همچون بسیاری از کلانشهرهای مدرن هند، مراکز خرید معروف بسیاری همچون مراکز خرید مشهور بسیاری همچون مرکز خرید ام جی اف متروپولیتن (MGF Metropolitan Mall)، مرکز خرید پینک اسکوئر (Pink Square Mall)، مرکز خرید سیتی مال (City Mall)، مرکز خرید ورلد ترید پارک (World trade Park)، مرکز خرید تجارت دنیای (World Trade Park Mall) و مرکز تریتون مال (Triton Mall) دارد.

3. برترین مرکز خرید شهر جیپور کدام است؟

مرکز خرید جی تی سنترال جیپور را می توان مرکز خرید شماره یک این شهر از نظر گردشگران محلی و خارجی دانست، معروف ترین برندهای دنیا در این مرکز فروشگاه دارند و شما پس از گردش در این مرکز خرید می توانید از برندهای معروفی همچون مک دونالد در فود کورت این مجموعه غذای خود را تهیه نمایید.

4. ساعت کاری مراکز خرید در جیپور به چه صورتی است؟

اغلب مراکز خرید در شهر جیپور از ساعت 10:00 صبح الی 10:00 شب از مراجعه نمایندگان به این مراکز میزبانی می نمایند.

5. معروفترین مرکز خرید جیپور برای خرید انواع طلا و زیورآلات کدام است؟

مرکز خرید گانپاتی پلازا (Ganpati Plaza)، مرکز خرید پینک اسکوئر (Pink Square Mall) و مرکز تریتون مال (Triton Mall) از جمله معروف ترین مراکز خرید طلا و زیورآلات هندی در شهر جیپور می باشد.

6. آیا خرید بلیط هواپیما به مقصد دهلی از سایت خبرنگاران امکان پذیر است؟

بله، شما می توانید بلیط پرواز و یا تور تفریحی خود به مقصد شهرهای مختلف کشور هندوستان همچون دهلی را به صورت 24 ساعته و آنلاین از سایت خبرنگاران بخرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2349

به "برترین مراکز خرید جیپور ، شهر صورتی هندوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مراکز خرید جیپور ، شهر صورتی هندوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید