رئیس باشگاه رم: بن عطیه برای ما سَم شده بود، او یک دروغگوست!

به گزارش مجله اندیشه، خبرنگاران: رئیس قرمزپوشان پایتخت ایتالیا جدایی مدافع مراکشی رم از این تیم را به نفع نایب قهرمان فصل گذشته سری A دانست و او را به دروغگویی متهم کرد.

رئیس باشگاه رم: بن عطیه برای ما سَم شده بود، او یک دروغگوست!

به گزارش خبرنگاران، مهدی بن عطیه، مدافع 27 ساله مراکشی که اخیراً از رم به بایرن مونیخ پیوسته است، روز گذشته در مصاحبه ای که با نشریه کیکر آلمان داشت، ادعا کرد که برخلاف میل باطنی اش از جالوروسی جدا و به این دلیل به بایرن مونیخ فروش رفته است که در فهرست بازیکنان مازاد جالوروسی قرار گرفته است و مسئولان باشگاه 26 میلیون یوروی حاصل از فروش وی را به حضورش در تیم ترجیح داده اند.

در واکنش به اظهارات بن عطیه، رئیس باشگاه رم، جیمز پالوتا به سایت این باشگاه گفت: ظاهراً مهدی بن عطیه همچنان دوست دارد به روندی که در چند ماه گذشته برای پرداختن به داستان های ساختگی در پیش گرفته است، ادامه دهد. ما در ماه جولای و در بوستون (در جریان اردوی پیش فصل رم در آمریکا) با یکدیگر بر سر غرامت فسخ قرارداد او شفاهاً توافق کردیم. او شخصاً به من گفت که از این اتفاق شادمان است و این در حالی بود که من بدون هیچ اما و اگری به او گفتم دوست دارم در جمع ما بماند.

پالوتا اضافه نمود: در ماه بعد او درباره تمایلش نسبت به ماندن در رم و همچنین درباره جزئیات غرامتی که بابت فسخ قراردادش قرار بود بگیرد، هم به رودی گارسیا (سرمربی تیم) هم به هم تیمی هایش دروغ گفت. من می توانم دروغ هایی را که به خودم گفت، تحمل کنم اما دروغ هایی که به هم تیمی ها و گارسیا گفت برایم غیرقابل تحمل بود.

رئیس باشگاه رم توضیح داد: به والتر ساباتینی (مدیر ورزشی باشگاه رم) گفتم که بن عطیه برای تیم ما دارد تبدیل به یک سم می گردد و از او خواستم که مقدمات رفتنش را فراهم کند و رودی گارسیا و ساباتینی هم با این پیشنهاد موافقت کردند. مسئله بر سر پول نبود، چون ما در وضعیت اقتصادی مناسبی قرار داریم. برای من شخصیت داشتن در رختکن تیم مهم بود. به عنوان مالکان باشگاه رم ما تمام مدت باید تصمیمات دشواری اتخاذ کنیم. به عنوان یکی از طرفداران رم نیز برایم مایه تأسف است که یکی از بازیکنان مان چنین رفتاری را در پیش گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 506

به "رئیس باشگاه رم: بن عطیه برای ما سَم شده بود، او یک دروغگوست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس باشگاه رم: بن عطیه برای ما سَم شده بود، او یک دروغگوست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید