دکوراسیون خانه تان را زمستانی کنید

به گزارش مجله اندیشه، بیاییم با حداقل هزینه و تکیه بر هنر و ذوق شما خانم های هنرمند، تغییراتی تاثیر گذار را در چیدمان خانه طراحی و اجرا کنی

دکوراسیون خانه تان را زمستانی کنید

جهت دریافت خدمات بازسازی داخلی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش، وقتی حرف از تغییر دکوراسیون به میان می آید، معمولا گمان می کنیم کوچک ترین حرکتی با مخارج سنگینی همراه خواهد بود و همین گمان اولیه برای هریک از ما کافی است که کلا قید هرگونه تغییر چیدمان در منزل مان را بزنیم و هیچ وقت با آن روبرو نشویم. غافل از این که بیشتر اوقات و به راحتی، بهترین فرصت برای ایجاد حال و هوایی تازه در سبک زندگی و محیط اطراف مان را از دست می دهیم. این بار به ما اعتماد کنید و همراه ما باشید تا با حداقل هزینه و با تکیه بر هنر و ذوق شما خانم های هنرمند تغییراتی تاثیر گذار را طراحی و اجرا کنیم.

در روز های زمستان، کمبود آفتاب و نور طبیعی به شدت احساس می گردد و فضای خانه را دلگیر و سرد می نماید؛ بنابراین بهتر است روی منابع نور فرعی خانه تمرکز بیشتری کنید. حالا وقت آن رسیده تا آباژور های قدیمی را که در انباری خاک می خورند، دوباره بازسازی کنید. رنگ جدیدی برای پایه آن انتخاب و کلاهک آن را تعویض یا با تکنیک هایی از جمله کلاژ پارچه و نخ، آن را احیا کنید.

شب نشینی های قدیم دور کرسی های خانه مادربزرگ یادآور بهترین روز های ما در گذشته است. با آوردن کرسی، نقطه کانونی جدیدی برای چیدمان زمستانی منزل خود انتخاب کنید. اگر امکان استفاده از کرسی را در منزل تان دارید که بهتر از این نمی گردد. اما اگر در خانه شومینه دارید، وقت آن رسیده است چیدمان مبل هایتان را تغییر دهید. برای این منظور یک نیم ست یا حداقل دو مبل تکی را در دو طرف شومینه قرار دهید و آن محدوده را به نشیمنی دنج تبدیل کنید.

گرمای آتش نمادی آشنا از روز های سرد زمستان است. یکی از گزینه های یادآور این نماد، شمع های پر تنوع هستند. بهتر است دست به کار شوید و با مقداری پارافین شمع هایی مطابق با سلایق تان درست کنید یا شمع های ساده و استوانه ای خود را با چوب های دارچین و برگ های کاج و دانه های قهوه تزیین کنید و روی میز ناهار خوری یا میز جلومبلی خود بچینید. وجود این شمع ها در شب های زمستان گرمای محیط را دوچندان می نماید.

بهتر است از تم های رنگی گرم و تیره بهره ببرید. این به معنی تغییر رنگ دیوار ها یا رنگ روکش مبل ها یا پرده ها نیست. بلکه کافی است با چند تغییر کوچک روح تازه ای به خانه خود ببخشید. به عنوان مثال رومیزی های خود را عوض کنید، از طیف رنگی نارنجی، قرمز، زرشکی و طلایی بهره ببرید. روکش کوسن ها را نیز می توانید به راحتی تغییر دهید. رنگ های گرم انرژی فضای خانه را در زمستان فراهم می نماید.

برای چندماهی ظروف کریستال و چینی های لوکسی را که تزیینات منزل تان هستند، جمع و به جای آن از ظروف چوبی، سفالی یا حصیری برای تزیین روی کنسول یا میز بهره ببرید. عناصر چوبی با رنگ گرم و طبیعی اش به شدت در دکوراسیون شما اثرگذار خواهد بود. مثلا مقداری چوب دارچین را دسته کنید و چند بلوط و گل پنبه و میوه های کاج را درون سبدی چوبی بچینید و آن را روی میز جلومبلی خود قرار دهید. به همین راحتی یک طرح زمستانی را اجرا نموده اید. علاوه براین گیاهان آپارتمانی سبز و سرحال مثل پتوس و سانسوریا نیز روح تازه ای به خانه شما می بخشد.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 692

به "دکوراسیون خانه تان را زمستانی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون خانه تان را زمستانی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید