درخواست مجدد انصارالله برای تحویل مسالمت آمیز مارب

به گزارش مجله اندیشه، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن بار دیگر خواستار تسلیم مسالمت آمیز استان مارب شد.

درخواست مجدد انصارالله برای تحویل مسالمت آمیز مارب

به نقل از سایت المسیره، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت، این عدالت نیست که ساکنان مارب به عنوان خط دفاعی اول و سپرهای انسانی برای حفاظت از منافع اخوان المسلمین به کار گرفته شوند.

وی در توییتی نوشت، این عادلانه نیست که رهبران اخوان از پول نفت و گاز در ویلاهای استانبول لذت ببرند. این عادلانه نیست که ساکنان مأرب به عنوان اولین خط دفاعی و به عنوان سپر انسانی برای حفاظت از منافع اخوان المسلمین استفاده شوند.

دو روز پیش، البخیتی به حزب الاصلاح توصیه کرد که مأرب را به صورت مسالمت آمیز به دور از خونریزی تحویل دهد و آنها را به مشارکت در فرایند سیاسی اطمینان داد.

روز دوشنبه حزب الاصلاح و دیگر احزاب سیاسی در شهر مارب بابت عملکرد ائتلاف سعودی در اداره جنگ ابراز تعجب کردند. این احزاب در بیانیه ای اعلام کردند، دولت مستعفی یمن در مدیریت جنگ در مارب به شدت شکست خوردند.

مأرب در حال حاضر صحنه درگیری شدید نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی با شبه نظامیان دولت مستعفی به ریاست عبدربه منصور هادی است.

نبرد آزادسازی استان مهم مأرب واقع در شرق استان صنعاء از سال گذشته آغاز شده است و اکنون اغلب منطقه ها آن تحت کنترل نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی درآمده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1960

به "درخواست مجدد انصارالله برای تحویل مسالمت آمیز مارب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مجدد انصارالله برای تحویل مسالمت آمیز مارب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید