خبرنگاران پادگان اردبیل معین حریم می گردد

به گزارش مجله اندیشه، اردبیل-خبرنگاران -معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: به دنبال ثبت ملی پادگان اردبیل، اقدامات در زمینه تعیین حریم این اثر بزودی شروع می گردد.

خبرنگاران پادگان اردبیل معین حریم می گردد

به گزارش خبرنگاران، کریم لطفی روز چهارشنبه در جلسه کارشناسی مشخص حریم پادگان اردبیل اظهار کرد: مشخص حریم این پادگان پس از ثبت ملی این اثر که یکی از مهمترین اقدامات در سطح استان در این حوزه به شمار می رود، در اولویت قرار گرفته و اقدامات لازم در این زمینه انجام می گردد.

او اضافه نمود: در راستای مشخص حریم این اثر ملی اولین جلسه کارشناسی مشخص حریم پادگان اردبیل در دفتر معاونت میراث فرهنگی اردبیل با حضور کارشناسان و مسئولان مربوطه تشکیل و مقرر شد تا برای مشخص حریم پادگان اردبیل اقدامات لازم انجام گردد.

وی بیان نمود: حفظ ارزش های هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این دوران، از جمله اهداف ثبت ملی پادگان اردبیل به شمار می رود تا گامی در راستای حفاظت از این اثر برداشته گردد.

لطفی بیان نمود: پادگان اردبیل قدمتی نزدیک به 100 سال دارد که قرار دریافت آن در فهرست آثار ملی زمینه برای معرفی و بهره برداری هر چه بهتر از آن را فراهم خواهد نمود که با توجه به اهمیت این امر اقدامات برای مشخص حریم این اثر به زودی شروع می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1327

به "خبرنگاران پادگان اردبیل معین حریم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پادگان اردبیل معین حریم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید