حامد تاب حذف شد

به گزارش مجله اندیشه، حامد تاب با شکست در گروه شانس مجدد رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از دور مسابقات کنار رفت.

حامد تاب حذف شد

به گزارش ، مسابقات سه وزن دوم (67، 87 و 97 کیلوگرم) کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از روز گذشته (یکشنبه) در سالن باریس شهر نورسلطان کشور قزاقستان آغاز شد که حامد تاب و محمد هادی ساروی در اوزان 67 و 97 به گروه بازنده ها راه یافتند و رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

بر همین اساس در وزن 67 کیلوگرم حامد تاب در دور اول مقابل اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا با نتیجه 9 بر صفر مغلوب گشت و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. تاب در این گروه مقابل میهایل میهوت از رومانی با نتیجه 5 بر 3 مغلوب گشت و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه 5 بر یک از سد پیتر اوهلر از آلمان گذشت وی در دور بعد مقابل کریل میلوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گابریل روسیلو کایند از کوبا با نتیجه 5 بر 4 پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ساروی در این مرحله مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها راه یافت. ساروی در این گروه باید منتظر مبارزه میان برنده کشتی نمایندگان بلاروس و فنلاند با جنگ ایلدیم ترک باشد تا در صورت پیروزی در این دیدار در دیدار رده بندی به مصاف گئورگی ملیا از گرجستان برود.

در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 2 بر یک زاخاری برگ از سوئد را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر از سد اسلام عباس اف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. طاهری در این مرحله مقابل دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان در یک کشتی پایاپای و در حالی که داوران بار ها کشتی را برای درمان کشتی گیر آلمانی قطع کردند و مانع حملات نماینده کشورمان شدند، با نتیجه 1 بر 1 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی مقابل ژان بلینیوک قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از اوکراین، طاهری از دور رقابت ها کنار رفت.

گفتنی است در رقابت های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان تیم ایران توسط سعید عبدولی در وزن 82 کیلوگرم به مدال برنز رسید و میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم پنجم شد. پویا ناصر پور و امین کاویانی نژاد نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 356

به "حامد تاب حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد تاب حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید