جشنواره انار خانوک شهرستان زرند برگزار می گردد

به گزارش مجله اندیشه، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند گفت: جشنواره انار به مدت دو روز از تاریخ 6 آبان ماه جاری در منطقه خانوک این شهرستان برگزار می گردد.

جشنواره انار خانوک شهرستان زرند برگزار می گردد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، محمد اسلامی با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب 30 غرفه فراوریات صنایع دستی و محصولات کشاورزی برپا می گردد اظهار کرد: هدف از برگزاری این گونه جشنواره ها و رویدادها معرفی ظرفیت ها و جاذبه های منطقه ها مختلف شهرستان زرند است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند با بیان اینکه خانوک یکی از منطقه ها مهم فراوری انار در شهرستان زرند است، اضافه نمود: جشنواره انار و انارچینی خانوک به عنوان یکی از رویدادهای گردشگری شهرستان زرند به شمار می رود که هرساله میزبان تعداد زیادی از علاقه مندان و گردشگران است.

او بیان نمود: سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، عوامل اجرایی و شرکت نمایندگان ملزم به ارائه کارت واکسیناسیون شدند و از شهروندان نیز خواسته شد برای حضور در این جشنواره تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

اسلامی اعلام کرد: در حاشیه این جشنواره برنامه های متنوعی همانند پرواز پاراگلایدر، اجرای ویژه برنامه این روز و پخش آن از رادیو جشنواره، پخت و توزیع غذاهای بومی و محلی و بازدید از آثار تاریخی شهر خانوک نیز برگزار می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1905

به "جشنواره انار خانوک شهرستان زرند برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "جشنواره انار خانوک شهرستان زرند برگزار می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره انار خانوک شهرستان زرند برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید