جزئیات پذیرش دانشجوی ارشد و دکتری در پردیس ارس دانشگاه تهران

به گزارش مجله اندیشه، رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد برای نیمسال اول سال تحصیلی 99-1398 در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

جزئیات پذیرش دانشجوی ارشد و دکتری در پردیس ارس دانشگاه تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، زهرا امام جمعه با اعلام این خبر گفت: این واحد دانشگاهی در رشته های علوم انسانی، علوم اجتماعی و MBA، فنی و مهندسی، هنر و علوم پایه در 18 عنوان رشته مقطع دکتری و 26 رشته کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

وی درباره شرایط پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران بر اساس مجوز وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در چارچوب برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سند چشم انداز بیست ساله، سیاست های نظام آموزش عالی کشور و همچنین برنامه های استراتژیک دانشگاه در زمینه گسترش فعالیت در دوره های تحصیلات تکمیلی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیرایرانی و توسعه پژوهش از طریق بررسی سوابق آموزشی - پژوهشی و مصاحبه در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D.) و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران همچنین گفت: شروع کلاس های دانشجویان از مهر ماه خواهد بود.

امام جمعه همچنین در مورد ثبت نام داوطلبان گفت: دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد یا کارشناسی در صورت فراغت از تحصیل تا تاریخ 31 شهریور ماه 98، می توانند تا روز جمعه 24 خرداد ماه 98 نسبت به ثبتنام اقدام کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 208

به "جزئیات پذیرش دانشجوی ارشد و دکتری در پردیس ارس دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پذیرش دانشجوی ارشد و دکتری در پردیس ارس دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید