فراوری خودرو های خاص پورشه به مناسب 10 سالگی پانامرا

به گزارش مجله اندیشه، خودرو لوکس و پرطرفدار پورشه پانامرا با گذشت 10 سال از فراوری اولین مدل آن به طرز چشمگیری پیشرفت نموده است.

فراوری خودرو های خاص پورشه به مناسب 10 سالگی پانامرا

به گزارش خبرنگار ، شرکت خودروسازی پورشه در نظر دارد به مناسبت دهمین سالگرد فراوری خودروی پورشه پانامرا، جشن خاصی را برپا نموده و هواداران را غافلگیر کند. پورشه برای بزرگداشت 10 سالگی پانامرا، چند مدل متفاوت از این خودرو را فراوری و به مشتریان عرضه می نماید.

خودروی Porsche Taycan 2020، اتومبیل سوپرسدان تمام الکتریکی + تصاویر

خودرو های مدل استاندارد با قیمت 104 هزار و 650 دلار، پانامرا 4 با قیمت 108 هزار و 805 دلار و پانامرا 4 E-Hybrid با قیمت 118 هزار و 250 دلار قرار به پاس 10 سالگی پانامرا رونمایی و در تعدادی محدود به مشتریان عرضه شوند. این اتومبیل ها در سه ماهه اول سال 2020 به مشتریان عرضه می شوند. هر سه مدل اعلام شده دارای طراحی ویژه و امکانات بسیار پیشرفته ای هستند و مطئنا مورد پسند علاقه مندان شرکت پورشه قرار می گیرند. لازم به ذکر است در هر سه مدل ویژه تولد 10 سالگی پانامرا از طلای سفید در ساخت قسمت هایی از داشبورد استفاده شده است.

پورشه پانامرا 10 ساله شد

ماساژور و گرم جایگاه، چراغ های ال ای دی ماتریسی، سیستم تعلیق و سیستم اتوماتیک بسته شدن درب های خودرو و نرم افزار های متنوع سرگرمی بخشی از امکانات موجود در این خودرو ها هستند. شرکت پورشه با تجهیز مدل های مختلف پانامرا به دوربین و حسگر در نقاط مختلف بدنه به امکان ایمنی در رانندگی و پارک راحت اتومبیل را برای راننده فراهم نموده است.

اولین مدل خودروی پورشه پانامرا در سال 2009 میلادی در شهر شانگ های چین به نمایش درآمد و تا کنون بیش از 250 هزار دستگاه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است. تعدادی از کارشناسان با استقبال از طرح پورشه برای فراوری و عرضه مدل های ویژه پانامرا گفتند: پانامرا یکی از محبوب ترین اتومبیل های شرکت پورشه است و احتمالا مشتریان استقبال خوبی از خودرو های جدید این شرکت می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 437

به "فراوری خودرو های خاص پورشه به مناسب 10 سالگی پانامرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری خودرو های خاص پورشه به مناسب 10 سالگی پانامرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید