تمرکز کی روش روی آماده سازی ایران

به گزارش مجله اندیشه، سایت AFC در یک گزارش به تمرکز سرمربی پرتغالی برای آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران در راه جام ملت های آسیا پرداخته است.

تمرکز کی روش روی آماده سازی ایران

به گزارش خبرنگاران، سایت AFC در یک گزارش به دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی و نحوه آماده سازی تیم کارلوس کی روش پرداخته است. این سایت نوشت: علیرضا جهانبخش توانست در دقیقه 17 ایران را یک بر صفر پیش اندازد و در ادامه مهدی ترابی گل رودی کادوسو که در دقیقه 51 به ثمر رسانده بود را جبران کرد. ایران در حالی بولیوی را شکست داد که خود را برای جام ملت های آسیا 2019 آماده می نماید.

ایران که درجام جهانی 2018 روسیه تنها یک گام با صعود به مرحله حذفی فاصله داشت پس از این رقابتها فقط دو بازی تدارکاتی انجام داده است.

کی روش پس از پیروزی برابر بولیوی بیان کرد که از علمکرد تیمش در استادیوم آزادی خشنود است. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اول از همه از حضور تماشاگران خوشحال هستم. آن ها از تماشای این بازی لذت بردند. ما فوتبال مدرنی به نمایش گذاشتیم و طرفداران به خاطر سطح بازی راضی به خانه باز خواهند گشت.

سرمربی پرتغالی در ادامه اظهار کرد: ما بازی را کنترل کردیم و فوتبال تهاجمی به نمایش گذاشتیم. با این حال هنوز باید تمرین و کار کنیم. ایران می تواند پیش از جام ملت های آسیا دو بازی دوستانه انجام دهد.

تیم ملی ایران در فیفا دی نوامبر به مصاف ترینیداد و توباگو و ونزوئلا خواهد رفت.

کی روش پیش از دیدار برابر بولیوی اعلام نموده بود ایران برای قدرتمند ظاهر شدن در جام ملت ها باید خود را خیلی خوب آماده کند.

سرمربی پرتغالی در این باره گفت: برنامه ما این است که در جام ملت ها آماده و هدفمند شرکت کنیم. ما احتیاج به یک آماده سازی خوب داریم تا بعد از 42 سال قهرمان این بازی ها شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 70

به "تمرکز کی روش روی آماده سازی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز کی روش روی آماده سازی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید