تصاویر ، سیاستمدارانی که کرونایی شدند

به گزارش مجله اندیشه، همزمان با گسترش ویروس کرونا در کشورهای مختلف دنیا سیاستمداران بعضی از کشورها نیز نتوانستند از شر این ویروس در امان بمانند.

تصاویر ، سیاستمدارانی که کرونایی شدند

به گزارش خبرنگاران، با انتشار گسترده ویروس کرونا در بیشتر کشورهای جهان بعضی از سیاستمداران و چهره های شاخص نیز به این ویروس مبتلا شدند که تصاویر زیر نگاهی به این اشخاص دارد.

تصویر زیر مربوط به رند پال سناتور جمهوری خواه آمریکایی و عضو مجلس سنا است که روز گذشته نتیجه آزمایش کرونای او مثبت اعلام شد. با اعلام این خبر رند پال نیز در حساب توئیتری اش ابتلای خود به ویروس کووید 19 را تایید کرد.

تصویر بعدی مربوط به همسر جاستین ترودو یعنی سوفی گریگوری است. پس از بازگشت از لندن در وی علائمی از ابتلا به کرونا دیده می گردد که پس از آزمایش تست وی مثبت می گردد. در پی این اتفاق جاستین ترودو نخست وزیر کانادا نیز به مدت دو هفته قرنطینه می گردد.

نتیجه آزمایش کرونای ماریو دیاز-بالارت نماینده کنگره ایالات متحده مثبت شده است. وی نخستین نماینده مبتلا به این بیماری در کنگره است. نخستین نشانه های بیماری به صورت سردرد و تب، شامگاه شنبه در این نماینده جمهوری خواه ایالت فلوریدا بروز کرد. این نماینده حزب جمهوری خواه در کنگره تأیید کرد که به کووید-19 مبتلا شده است و در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می برد.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در برگزیت نیز به این ویروس مبتلا شد. میشل بارنیه، مذاکره کننده ارشد اتحادیه در مذاکرات برگزیت، با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود گفت که به کووید-19 مبتلا شده است.

بگونا گومز همسر نخست وزیر اسپانیا یعنی پدرو سانچز نیز به کرونا مبتلا شده است. خبری که دفتر نخست وزیری اسپانیا آن را گفت.

فردریش مِرز از سیاستمداران حزب دموکرات مسیحی و یکی از رقبای جدی آنگلا مرکل نیز به این ویروس مبتلا شده است. وی در توئیترش اعلام نموده که تا آخر هفته بعد در قرنطینه خواهد ماند.

تصویر بعدی نیز مربوط به فابیو واجناگارتن وزیر ارتباطات دولت برزیل است که بعد از ملاقات با رییس جمهوری آمریکا و طی یک نشست رسمی در تفرجگاه ترامپ در فلوریدا، به ویروس کرونا مبتلا شد. این وزیر نیز در قرنطینه به سر می برد.

تصویر بعدی مربوط به نادین دوریس وزیر بهداشت انگلیس است که به کووید-19 مبتلا شده است و در قرنطینه به سر می برد. گفته شده مادر 84 ساله وی نیز به کرونا مبتلا شده است.

تصویر بعد مربوط به پیتر داتون وزیر کشور استرالیا است که در حساب توئیتری خود اعلام نموده بود: صبح با تب و گلو درد از خواب بیدار شدم و به بیمارستانی در کوئینزلند مراجعه کردم و آزمایش کرونا دادم و نتیجه آن مثبت بود.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 911

به "تصاویر ، سیاستمدارانی که کرونایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، سیاستمدارانی که کرونایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید