ترامپ حمله سایبری به روسیه را تأیید کرد

به گزارش مجله اندیشه، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای که شنبه متتشر شده تأیید نموده که در سال 2018 دستور انجام یک حمله سایبری به روسیه را صادر نموده است.

ترامپ حمله سایبری به روسیه را تأیید کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای که شنبه منتشر شده تأیید نموده که در سال 2018 دستور انجام یک حمله سایبری مخفیانه علیه روسیه را صادر نموده است.

ترامپ در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست گفت که در سال 2018 مجوز انجام این حمله سایبری مخفیانه علیه آژانس تحقیقات مخفیانه روسیه را صادر نموده است. مقام های اطلاعاتی امریکا مدعی شده اند روسیه در سال 2016 به وسیله این مرکز برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کوشش نموده است.

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا او این حمله را شروع نموده است گفت: بله درست است.

ترامپ در این مصاحبه گفته در سال 2016 رئیس جمهور وقت آمریکا، باراک اوباما از اینکه روسیه در حال اجرا چه کارهایی بوده اطلاع داشته اما کاری انجام نداده است. او گفت دلیل اینکه اوباما به این موضوع نپرداخته این بوده که فکر می نموده که هیلاری کلینتون در انتخابات به پیروزی می رسد.

ترامپ گفت او بر خلاف اوباما بر اساس اطلاعاتی که به او رائه شده عمل نموده و به توانمندی های سایبری روسیه حمله نموده است. ترامپ گفت: ببین، ما متوقفش کردیم.

انتهای پیغام،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1149

به "ترامپ حمله سایبری به روسیه را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ حمله سایبری به روسیه را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید