تحصیل رایگان قهرمانان ورزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس

به گزارش مجله اندیشه، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس از تحصیل رایگان قهرمانان ورزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی اطلاع داد.

تحصیل رایگان قهرمانان ورزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش از، حبیب دانش منش گفت: براساس سیاست توسعه ای این دانشگاه و لزوم توجه به گسترش مراکز و فعالیت های ورزشی، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی با تحصیل رایگان قهرمانان رشته های مختلف ورزشی در این مرکز آموزش عالی موافقت نموده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس گفت: بر اساس اعلام معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، قهرمانان رشته های مختلف ورزشی در رشته های غیرورزشی با تسهیلات 30 درصدی امکان تحصیل خواهند داشت و در رشته های ورزشی بدون پرداخت هزینه می توانند به ادامه تحصیل مشغول شوند.

او گفت: باشگاه های ورزشی (غیر دولتی) و صنایع فعال در زمینه باشگاه داری و تیم داری، برای استفاده از این تسهیلات می توانند با اداره کل امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس همچنین در مورد پذیرش مهرماه 99 نظام آموزش مهارتی این مرکز آموزش عالی گفت: پذیرش دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای چهارم تا یازدهم شهریور و دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) از یازدهم تا هفدهم شهریورماه انجام می گردد.

دانش منش با بیان اینکه داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنما می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش مراجعه نمایند، گفت: متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج، در زمان اعلام شده به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی www.sanjesh.org نسبت نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1201

به "تحصیل رایگان قهرمانان ورزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل رایگان قهرمانان ورزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید