تور دبی ارزان: همه چیز درباره فراری ورلد ابوظبی

به گزارش مجله اندیشه، گرمای هوای امارات باعث می گردد مردم ترجیح دهند اوقات خود را در مکان های تفریحی و سرپوشیده بگذرانند. یکی از شهربازی هایی که بیشتر نقاط آن سرپوشیده است، شهربازی فراری ورلد در ابوظبی واقع در جزیره یاس است. این شهربازی از روی کمپانی معروف ایتالیایی فراری ساخته شده است. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با فراری ورلد ابوظبی بیشتر آشنا شوید.

تور دبی ارزان: همه چیز درباره فراری ورلد ابوظبی

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

درباره فراری ورلد ابوظبی

یکی از بزرگ ترین شهربازی های سرپوشیده در جهان، با مساحت 200,000 متر مربع شهربازی فراری ورلد ابوظبی است که بازی های متنوع و پر هیجانی برای بازدیدنمایندگان فراهم نموده است. نکته جالب درباره فراری ورلد این است که دو برابر فولادی که در ساخت برج ایفل به کار رفته است، برای ساخت این مکان استفاده شده است. این شهربازی دارای امکانات مختلفی از قبیل رستوران، کافه، بازی های هیجان انگیز، فروشگاه فراری ورلد و سالن تئاتر و نمایش سه بعدی است. فراری ورلد بارسلونا

بهترین وسایل بازی در شهربازی فراری ورلد ابوظبی

وسایل بازی هیجان انگیز زیادی در فراری ورلد ابوظبی وجود دارند که با الهام از اتوموبیل فراری طراحی و ساخته شده اند. این وسایل بازی از جاذبه های گردشگری محبوب این شهربازی هستند و بعضی از معروف ترین رانندگان فراری جهان مانند کیمی رایکونن وسباستین فتل هم این وسایل را امتحان نموده اند. بعضی از این وسایل معروف عبارتند از:

فرمول روسی: سریع ترین ترن هوایی در جهان

فرمول روسی سریع ترین ترن هویی در جهان است که قادر است تنها در 4.9 ثانیه به 250 کیلومتر در ساعت برسد. هیجانی که در این ترن هوایی تجربه می کنید دقیقا مشابه راندن یک فراری واقعی است. از آنجائیکه این ترن یکی از محبوب ترین وسایل بازی در فراری ورلد است، ممکن است مجبور باشید در یک صف طولانی بایستید. برای اینکه بتوانید سوار این ترن شوید باید قد شما حداقل 140 سانتی متر باشد. بهترین شهربازی های جهان

فلایینگ ایسس: بلندترین حلقه ترن هوایی در جهان

ترن هوایی فلایینگ ایسس بزرگ ترین حلقه ترن هوایی در جهان است که با سرعت 120 کیلومتر در ساعت حرکت می نماید. سرعت زیاد و ارتفاع 63 متری این ترن هوایی لحظاتی پرهیجان را برای شما رقم می زند. برای اینکه بتوانید سوار این ترن بشوید باید قد شما حداقل 130 سانتی متر باشد.

چالش اسکودریا: یک شبیه ساز فراری

چالش اسکودریا درواقع یک شبیه ساز فراری است که می توانید در آن در راستای مشابه راستاهای مسابقه، رانندگی با فراری را تجربه کنید. برای استفاده از این دستگاه باید قد شما حداقل 130 سانتی متر باشد.

توربو ترک: یک ترن بی نظیر

توربوترک یکی از هیجان انگیزترین بازی های فراری ورلد است که کاملا مناسب افراد ماجراجو است. با این بازی می توانید با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت در ارتفاع 64 متری یک راستا هیجان انگیز را به صورت عمودی تجربه کنید. برای استفاده از این بازی قد شما باید حداقل 130 سانتی متر باشد.

بازی های جالب دیگری هم مانند چالش وی آر و آموزشگاه کارتینگ و تجربه رانندگی و … در فراری ورلد وجود دارند که می توانید به همراه خانواده و دوستان از آن ها لذت ببرید. بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران با قیمت استثنائی

امکانات فراری ورلد ابوظبی برای بچه ها

فراری ورلد یک شهربازی، پر از امکانات مختلف برای گردش های خانوادگی و محبت آمیز است. اما بعضی از بازی ها محدودیت سنی دارند. به همین علت چند وسیله بازی برای بچه ها ساخته شده تا آن ها هم از این شهربازی لذت ببرند.

سفرهای ماجراجویانه نلو

این مکان کاملا مناسب بچه ها در هر محدوده سنی و قدی است؛ زیرا همه جا با روکش های نرم پوشانده شده و هیچ کس آسیب نمی بیند. شهربازی های دبی

چالش آر سی

در این مکان بچه ها می توانند با ماشین های کنترلی و قایق ها در یک مکان بازسازی شده از ایتالیا گردش نمایند.

سرعت جادو

اگر از بازی و گشتن خسته شده اید، به این سینمای 4بعدی بروید و از تصاویر پرهیجان آن لذت ببرید. این مکان در اصل برای بچه ها ساخته شده اما بزرگسالان هم می توانند اوقات خوبی در این مکان داشته باشند.

رستوران های فراری ورلد ابوظبی

اگر پس از ساعت ها بازی و سرگرمی در فراری ورلد احساس گرسنگی کردید، کافه ها و رستوران های زیادی وجود دارند که می توانید در آن ها به صرف غذا بپردازید. رستوران ماما روسلا بهترین پیتزاها و پاستاها را برای مشتریان سرو می نماید. کافه ایتالیایی اسپرسو روسو شیرینی ها و بستنی های خوشمزه ای را برای بازدیدنمایندگان تهیه می نماید. رستوران ها و کافه های دیگری هم در این شهربازی وجود دارند که می توانید بهترین برگرها و غذاهای غربی را امتحان کنید. کافه سینما مجموعه ای از دکه ها است که پاپ کورن، ذرت، چیپس و اسنک های مختلف را می توانید از آن ها بخرید.

بهتر است قبل از آمدن به فراری ورلد یک صبحانه کامل میل کنید تا برای راندن وسایل بازی هیجان انگیز انرژی کافی داشته باشید.

ساعات کار فراری ورلد ابوظبی

این شهربازی هر روز از ساعت 11 صبح تا 8 شب باز است و می توانید برای خرید بلیت، کمی زودتر به آنجا بروید. این ساعات ممکن است تغییر کند بنابراین بهتر است تقویم کاری این شهربازی را چک کنید.

چگونه باید به فراری ورلد رفت؟

بهترین راه برای رفتن به فراری ورلد، خودرو است. اگرقصد دارید در هتل فراری ورلد اقامت داشته باشید، می توانید از سرویس های هتل بهره ببرید. اگر از دبی به شهربازی می آیید، تنها 1 ساعت و 15 دقیقه با داون تاون دوبی فاصله دارد. ولت پارکینگ برای بازدیدنمایندگان وجود دارد اما پارکینگ رایگان هم به راحتی پیدا می گردد.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1916

به "تور دبی ارزان: همه چیز درباره فراری ورلد ابوظبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: همه چیز درباره فراری ورلد ابوظبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید