با عصاره لوبیای سفید لاغر شوید

به گزارش مجله اندیشه، عصاره لوبیای سفید، یک ماده طبیعی است که معمولاً به شکل مکمل آن به فروش می رسد و در بازار معمولاً به عنوان مهارکننده نشاسته شناخته می گردد.

با عصاره لوبیای سفید لاغر شوید

از عصاره لوبیای سفید چطور برای کاهش وزن استفاده می گردد؟

هواداران عصاره لوبیای سفید ادعا می نمایند این عصاره می تواند مانع آلفا آمیلاز (یکی از آنزیم های طبیعی بدن) گردد تا کربوهیدرات ها را به گلوکز تبدیل ننماید. عصاره لوبیای سفید، با محدود کردن فعالیت آلفا آمیلاز، باعث می گردد گلوکز کمتری برای تبدیل شدن به چربی در اختیار بدن قرار گیرد. عصاره لوبیای سفید به عنوان یاریی برای کاهش وزن، فروش گسترده ای دارد. همین طور گفته می گردد که این عصاره می تواند از چاقی جلوگیری نموده و چربی شکمی را کاهش دهد.

کاربردهای دیگر

عصاره لوبیای سفید نه تنها در زمینه کاهش وزن شهرت دارد بلکه گفته می گردد می تواند قندخون را کنترل نموده، بر مقاومت انسولینی غلبه نموده، از دیابت و بیماری قلبی پیشگیری نموده، عملکرد ورزشی را ارتقاء داده، انرژی را بیشتر نموده، علائم آرتریت را کاهش داده و به پیشگیری از سرطان روده عظیم یاری کند.

فواید عصاره لوبیای سفید

تا به امروز تحقیقات محدودی روی فواید بالقوه عصاره لوبیای سفید انجام شده، اما بعضی مطالعات نشان می دهند که این عصاره می تواند برای کاهش وزن مفید باشد. در یکی از تحقیقات انجام شده معلوم شد یکی از خواص بالقوه عصاره لوبیای سفید می تواند افزایش فرایند کاهش وزن و جلوگیری از افزایش قندخون توسط کربوهیدرات ها باشد.

خطرات احتمالی

به دلیل این که تحقیقات بلندمدت دقیقی روی اثرات عصاره لوبیای سفید صورت نگرفته، در خصوص بی خطر بودن مصرف این عصاره برای طولانی مدت اطلاعات چندانی در اختیار نداریم. البته هشدارهایی در این مورد وجود دارد که عصاره لوبیای سفید شاید عوارض جانبی مانند حالت تهوع، نفخ، گاستریت و اسهال داشته باشد. مکمل های عصاره لوبیای سفید از نظر بی خطر بودن برای زنان باردار، شیرده، بچه ها و افرادی که بیماری های خاصی دارند مورد آزمایش قرار نگرفته اند. بنابراین اگر تصمیم دارید از این محصول بهره ببرید با پزشک مشورت نمایید.

موسسه ملی سلامت توصیه می نماید برای کاهش وزن، یک برنامه مدیریت شده که شامل تغذیه سالم و ورزش منظم باشد داشته باشید، به اندازه کافی بخوابید و از استرس دور باشید تا به وزن متعادلتان برسید. اگر در نظر دارید از عصاره لوبیای سفید یاری بگیرید، پیش از این کار با پزشک مشورت کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1565

به "با عصاره لوبیای سفید لاغر شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با عصاره لوبیای سفید لاغر شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید