بازی اونجرز برخلاف وعده ها آغاز به فروش آیتم کرد؛ صدای هواداران درآ مد

به گزارش مجله اندیشه، پس از آپدیت جدیدی که بازی اونجرز (Marvels Avengers) دریافت نموده است، اکنون امکان خرید آیتم هایی فراهم شده است که به صورت موقت قابلیت های خاصی را به شما خواهند داد و پیشرفت شما در بازی را راحت تر خواهند کرد. این اتفاق انتقاد زیاد هواداران را به همراه داشته است چراکه برخلاف وعده های قبلی سازندگان بازی بوده است.

بازی اونجرز برخلاف وعده ها آغاز به فروش آیتم کرد؛ صدای هواداران درآ مد

در پی اضافه شدن بازی اونجرز به سرویس ایکس باکس گیم پس در هفته گذشته، این امکان هم فراهم شد. نکته مهم این است که این آیتم ها را فقط با پول واقعی می توان خریداری کرد. سازندگان در گذشته اعلام نموده بودند که پرداخت های درون برنامه ای فقط برای اقلام تزئینی و ظاهری همانند لباس ها و چیزهای مشابه در نظر گرفته خواهد شد که این گفته دقیقا خلاف اقدام اخیر آن ها است. به همین دلیل، هواداران عقیده دارند که این عمل تعهد قبلی سازندگان را کاملا نقض می نماید.

با استفاده از این آیتم های خریدنی و قابل مصرف می توان برای مدتی سطح تجربه ای را که بازیکنان دریافت می نمایند یا اندازه منابعی را که به دست می آورند، افزایش داد. در واقع، با این کار به راحتی سرعت پیشرفت شما در بازی بیشتر خواهد شد.

طبق توضیحات ارائه شده در سایت بازی، شما می توانید یک آیتم مصرفی را برای یک روز با 100 اعتبار (Credit)، برای سه روز با 250 اعتبار یا برای هفت روز برای 500 اعتبار بخرید. بعلاوه قیمت ها خرید اعتبار (Credit) برای خرید این اقلام هم تغییر پیدا نموده است. هزینه خرید یک بسته 500 اعتباری 5 دلار است. این در حالی است که برای خرید 13 هزار اعتبار باید 100 دلار پرداخت کرد.

اگرچه اجباری برای تهیه این آیتم ها وجود ندارد اما مشکل این است که امکان خریداری آن ها باعث می گردد که بازی به حالتی سوق پیدا کند که برای برنده شدن باید هزینه ای پرداخت کنید. در ساب ردیت بازی اونجرز هواداران این اثر انتقاد زیادی از این تصمیم انجام داده اند و باید منتظر ماند و دید که واکنش اسکوئر انیکس به این تصمیم چه خواهد بود.

برخی از هواداران حتی اشاره نموده اند که این اتفاق ممکن است در راستای تصمیم سازندگان برای اضافه کردن بازی به سرویس ایکس باکس گیم پس اجرا شده باشد. البته این حرف می تواند تا حدی قابل توجه باشد. چندی پیش با مقایسه فروش بازی Hades روی پلی استیشن و ایکس باکس درباره اینکه آیا گیم پس تأثیری روی فروش کم این اثر رو ایکس باکس داشته یا نه، بحث کردیم. هرچند در آنجا به نتیجه قاطعی برای پاسخ به این پرسش نرسیدیم، اما آن را از زاویه های مختلف آنالیز کردیم. با اینکه در آن زمینه نمی توانستیم به صورت مطمئن صحبت کنیم، نکته تعیین و بارزی وجود دارد که در آنجا هم به آن اشاره کردیم. برای آثاری که سیستم عایدیی آن ها با پرداخت های درون برنامه ای انجام می گردد، گیم پس می تواند بسیار مفید و تأثیرگذار باشد؛ زیرا با اضافه شدن یک بازی به گیم پس تعداد مخاطبان آن افزایش داده می گردد و این فرصت پیدا می گردد که سازندگان بتوانند از این شیوه کسب عایدی نمایند.

با این حال، نکته بحث برانگیز درباره بازی اونجرز این است که این بار این آیتم ها دیگر فقط به چیزهای تزئینی و ظاهری مربوط نمی گردد و روی فرایند بازی تأثیر گذاشته است. سایت Polygon از اسکوئر انیکس برای پاسخ گویی درباره این موضوع مراجعه نموده است اما هنوز اسکوئر انیکس درباره این تصمیم اظهارنظری ننموده است.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2119

به "بازی اونجرز برخلاف وعده ها آغاز به فروش آیتم کرد؛ صدای هواداران درآ مد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی اونجرز برخلاف وعده ها آغاز به فروش آیتم کرد؛ صدای هواداران درآ مد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اونجرز برخلاف وعده ها آغاز به فروش آیتم کرد؛ صدای هواداران درآ مد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید