اهدای مدرک افتخاری به 5 شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد

به گزارش مجله اندیشه، مدارک افتخاری 5 شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد به خانواده این شهدای والامقام اهدا شد.

اهدای مدرک افتخاری به 5 شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از خرم آباد، صبح امروز در مراسمی با حضور سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و جمعی از مسئولان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مدارک افتخاری پنج شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد که از سوی سازمان مرکزی صادر شده به خانواده این شهدای والامقام اهدا شد.

سیامک بهاروند در این مراسم با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشت و اظهار کرد: امروزه هرچه داریم به برکت خون شهدا بوده و خون شهدا باعث آبرو و عزت کشور در دنیا شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان تکریم شهدا و خدمت رسانی به خانواده های معزز شاهد را تکلیف و وظیفه برشمرد و اضافه کرد: امیدواریم که شهدا در روز قیامت ما را شفاعت نمایند و بتوانیم رهروی شایسته برای خبرنگارانن باشیم.

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم مدارک افتخاری، لوح سپاس و هدیه به خانواده شهدای دانشجو(شهید آیت دریکوند، شهید منوچهر کرمی، شهید مجید ندری، شهید سجاد عباس زاده و شهید فضل الله راستین) اهدا شد و با اعطای لوح سپاس و هدیه از دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزیده در جشنواره ملی ایثار در مرحله استانی (فاطمه فارابی، محبوبه امینی تاری، نرگس محمودوند، مژگان کشوری پاپی و محسن یاران پور) نیز تجلیل صورت گرفت.

خاتمه بخش این مراسم رونمایی از تابلو شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد بود.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1255

به "اهدای مدرک افتخاری به 5 شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای مدرک افتخاری به 5 شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید