افتتاح فاز اول پارک باغشمال خردادماه امسال

به گزارش مجله اندیشه، شهردار تبریز از تکمیل و افتتاح فاز اول پارک باغشمال، شامل کاربری های فرهنگی و فضای سبز، تا سرانجام خردادماه سال جاری اطلاع داد.

افتتاح فاز اول پارک باغشمال خردادماه امسال

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

شهردار تبریز از تکمیل و افتتاح فاز اول پارک باغشمال، شامل کاربری های فرهنگی و فضای سبز، تا انتها خردادماه امسال اطلاع داد.

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر پیش از ظهر امروز در بازدید از پارک باغشمال به همراه اعضای کمیسیون عمران شورای شهر تبریز گفت: فعالیت عمرانی در پارک باغشمال بر اساس زمانبندی و برنامه ریزی تعیین جلو می رود.

او اضافه نمود: سالن های پادگان سابق ارتش تخریب و بازسازی می گردد و به همراه آن فونداسیون عمارت کلاه فرنگی باغشمال نیز در حال اجرا است.

شهردار تبریز با اشاره به کاربری های پیش بینی شده در سالن های پادگان سابق ارتش اظهار داشت: در فاز اول احداث پارک باغشمال که شامل 9 سالن است، کاربری هایی همچون باغ کتاب، موزه، سالن تئاتر و بعضی فضاهای عمومی برای برگزاری مراسم در مناسبت های ملی و مذهبی در نظر گرفته ایم.

او اضافه کرد: کوشش داریم تا انتها خردادماه کاربری های تعریف شده فعالیت خود را شروع کند و فضای سبز پیش بینی شده نیز در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

ایرج شهین باهر اضافه نمود: تا انتها خردادماه امسال و همزمان با افتتاح فاز اول پارک باغ شمال، ورودی پارک از حد غربی نیز بازگشایی می گردد.

او با اشاره به تکمیل فاز دوم پارک باغشمال نیز گفت: در حد شرقی پارک باغشمال که عمارت کلاه فرنگی در آن واقع است، پروژه باززنده سازی این عمارت شروع شده و فونداسیون آن نیز در حال تکمیل است که کوشش داریم در فاز دوم تحویل شهروندان دهیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1566

به "افتتاح فاز اول پارک باغشمال خردادماه امسال" امتیاز دهید

1 کاربر به "افتتاح فاز اول پارک باغشمال خردادماه امسال" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح فاز اول پارک باغشمال خردادماه امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید