اعلام آمادگی پوتین برای یاری به چین؛ توقف کلیه پروازها از روسیه به چین

به گزارش مجله اندیشه، رئیس جمهوری روسیه در پیغام تلگرامی برای همتای چینی خود، از آمادگی کامل وزارت خانه های ذی ربط کشورش برای یاری به مقامات پکن در جهت غلبه بر تهدید شیوع عفونت ویروس کرونا و ارائه یاری های لازم به مردم این کشور اطلاع داد.

اعلام آمادگی پوتین برای یاری به چین؛ توقف کلیه پروازها از روسیه به چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در پیغام تلگرامی برای شی جین پینگ رئیس جمهوری چین ابراز آمادگی کرد که برای غلبه کردن بر تهدید شیوع عفونت ویروس کرونا، یاری های لازم به مردم چین ارائه گردد.

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین گفت، در پیغام تلگرام ارسال شده از سوی رئیس جمهوری به همتای چینی وی در رابطه با شیوع عفونت کروناویروس در این کشور آمده است: در ارتباط با شیوع عفونت ویروس کرونا در جمهوری خلق چین، ضمن ابراز همدردی و پشتیبانی صمیمانه از تمامی خانواده های داغدار، و همچنین آرزوی بهبودی سریع برای بیماران، وزارت خانه های ذی صلاح روسیه آمادگی کامل دارند تا سریعاً نزدیکترین همکاری های لازم با ساختارهای ذی ربط چینی به منظور مبارزه مشترک با این تهدید جدی را داشته باشند.

ولادیمیر پوتین همچنین ابراز اطمینان کرد که به لطف اقدامات قاطع مقامات مسئول چینی ، گسترش عفونت کروناویروس هر چه سریعتر متوقف شده و خسارت ناشی از آن به حداقل برسد.

دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین نیز گفت که ولادیمیر پوتین روز آدینه در نشست خود با اعضای دائم شورای امنیت روسیه، در کنار سایر مسائل مهم داخلی و خارجی، درباره شرایط تهدید آمیز ویروس کرونا و همچنین اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود احتمالی این ویروس خطرناک به روسیه نیز با آنها گفت وگو کرد.

کلیه پروازها از روسیه به مقصد چین تنها بهصورت چارتر انجام می شوند

در همین رابطه، در خبر دیگری آمده است که وزارت حمل و نقل روسیه اعلام نموده است که از امروز، اول ماه فوریه (12 بهمن ماه)، شرکت های حمل و نقل هوایی این کشور برای پروازهای خود به کشور چین و بلعکس فقط می توانند در حالت چارتر فعالیت نمایند.

پیش از این ، دولت روسیه توقف تمامی پروازهای برنامه ریزی شده به مقصد چین، تا اطلاع ثانوی را اعلام نموده بود. تنها مورد استثنی، فقط برای ترمینال F فرودگاه بین المللی شرمیتووا مسکو در نظر گرفته شده است که شرکت هواپیمایی ایروفلوت از آنجا پرواز دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 647

به "اعلام آمادگی پوتین برای یاری به چین؛ توقف کلیه پروازها از روسیه به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی پوتین برای یاری به چین؛ توقف کلیه پروازها از روسیه به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید