اسکای اسپورت: گواردیولا از خرید مسی منصرف شد ، لئو دیگر بازیکن سابق نیست!

به گزارش مجله اندیشه، سمرا هانتر، خبرنگار اسکای اسپورت با خبر دریافت از منابع خود در باشگاه منچسترسیتی گفت که منچسترسیتی درهای خود را برای خرید مسی بسته است.

اسکای اسپورت: گواردیولا از خرید مسی منصرف شد ، لئو دیگر بازیکن سابق نیست!

خبرنگار اسکای اسپورت گزارش داده که باشگاه منچسترستی از خرید لئو مسی منصرف شده است.

به گزارش فارس، آینده لئو مسی به یک موضوع مبهم بدل شده است و معین نیست که این بازیکن چه تصمیمی خواهد گرفت. از طرفی مسی از تمدید با بارسایی ها سر باز زده و از طرفی خبرهایی مبنی بر انتقال او به منچسترسیتی در رسانه ها پخش می گردد.

با اینکه بسیاری از رسانه ها مدعی شده اند که منچسترسیتی تیم آینده لئو مسی در فصل آینده خواهد بود اما اسکای اسپورت گزارش داد گواردیولا از خرید بازیکن سابق خود منصرف شده است.

سمرا هانتر، خبرنگار اسکای اسپورت با خبر دریافت از منابع خود در باشگاه منچسترسیتی گفت که منچسترسیتی درهای خود را برای خرید مسی بسته است.

این خبرنگار گفت که منچسترسیتی 2 دلیل دارد. یک اینکه مسی از آن فوق ستاره سابقی که بود فاصله گرفته و به شدت افت نموده است. دلیل دوم هم مسائل اقتصادی و بحران اقتصادی در دوران پساکرونایی است.

اسکای اسپورت گزارش داد که اگر مسی به صورت رایگان هم راهی سیتی گردد، باشگاه منچستری باید طی هر فصل 100 میلیون یورو به این بازیکن بپردازد. با توجه به مسائل اقتصادی پرداخت چنین پولی برای سیتی بسیار سخت و غیرممکن خواهد بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1372

به "اسکای اسپورت: گواردیولا از خرید مسی منصرف شد ، لئو دیگر بازیکن سابق نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکای اسپورت: گواردیولا از خرید مسی منصرف شد ، لئو دیگر بازیکن سابق نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید