استقبال پرسپولیس از مهاجم سابق!

به گزارش مجله اندیشه، شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در ملاقات محبت آمیز تیم جدیدش سپاهان با برخورد گرم مربیان سابق خودش روبرو شد.

استقبال پرسپولیس از مهاجم سابق!

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اصفهان، یکی از سوژه های اصلی بازی محبت آمیز دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی تهران، شهریار مغانلو بود،مهاجم پیروز فصل گذشته پرسپولیس که با انتقالی پرسروصدا به تیم رقیب رفت.

انتقال شهریار مغانلو به سپاهان جنجالی ترین رخداد فصل جابجایی بود و آبستن حواشی زیادی هم شد. او بعد از پیوستن به سپاهان اقدام به پاک کردن تمام عکس های خود با لباس پرسپولیس از اینستاگرام کرد و طرفداران پرسپولیس هم آغاز به آنفالو کردن او در این شبکه اجتماعی کردند.

در بازی محبت آمیز روز آدینه، اما خبری از این کُری ها نبود. شهریار مغانلو قبل، حین و پس از انتها مسابقه نزد یحیی گل محمدی و نیمکت پرسپولیس رفت و به خوش و بش با آن ها پرداخت.

در این دیدار محبت آمیز نه خبری از گله بود و نه گلایه و طرفین به روی خودشان هم نیاوردند که این انتقال به سپاهان چقدر داستان داشته است!

پرسپولیس در این مسابقه تدارکاتی که برگزاری آن به علت تعطیل بودن لیگ پیش از مصاف برابر الهلال بسیار پراهمیت بود، پیروز شد با نتیجه 3 بر 1 برنده بازی لقب بگیرد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1863

به "استقبال پرسپولیس از مهاجم سابق!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال پرسپولیس از مهاجم سابق!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید