احتمال شناور شدن ساعات کاری

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، علی ماهر گفت: بسیاری از مردم علیرغم هشدارها این بیماری را نادیده گرفته اند و آمار در بسیاری شهرها در حال بازگشت به نقطه اوج است.

احتمال شناور شدن ساعات کاری

وی نسبت به اوج گیری آمار فوتی ها طی هفته های آینده هشدار داد و اضافه نمود: اگر با رعایت 86 پروتکل ابلاغی کار می کردیم، طبیعتا میزان ابتلا نباید اضافه نموده می شد، ولی احتمالا پروتکل ها غیر قابل اجراست. این پروتکل ها در محدوده های شهری نظیر مترو جواب نمی دهد و مردم باز هم در فضای بسیار نزدیک به یکدیگر تردد می نمایند.

ماهر با اعلام اینکه به نظر می رسد که باید به سمت شرایط قرنطینه ای شدیدتر پیش رویم، تاکید نمود: شرایط فعلی به هیچ وجه مطلوب نیست. کاهش هزار نفر بستری به کمتر از 300 مورد در روز ناشی از قرنطینه، سخت گیری ها و رعایت مردم بود که تا 23 فروردین ادامه داشت. با ابلاغ پروتکل ها و باز شدن اصناف، مردم پروتکل ها را به دست فراموشی سپردند. شاید هم برای بازگشت مردم به جامعه اندکی زود بود.

وی بازگشایی ها را ناشی از درخواست طیفی از مردم و کسبه آسیب دیده مطرح نمود و گفت: ستاد کرونای تهران پیشنهاد کرد ساعت اداری شناور گردد و این پیشنهاد را به شورای شهر انتقال داده ایم که قطعا یاری نماینده است و امیدواریم تصویب گردد.

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد، تاکید نمود: مردم نباید قضیه را تمام شده بدانند و باید تا جایی که می توانند رعایت نمایند. اگر همه از ماسک استفاده و فاصله مناسب را رعایت نمایند، مطمئن باشید اتفاقی برای هیچکس نمی افتد.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1029

به "احتمال شناور شدن ساعات کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال شناور شدن ساعات کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید