اجرای پیوست فرهنگی برای پروژه پارک بانوان اراک لازم است

به گزارش مجله اندیشه، مرتضی سورانه در گفت و گو با خبرنگاران، دبا اشاره به لزوم در نظر دریافت پیوست فرهنگی برای پارک بانوان اراک که در شورای اسلامی شهر اراک نیز به تصویب رسیده، گفت: در این پیوست فرهنگی و بر مبنای نیازهای مذکور، پنج کارکرد برای پارک بانوان برشمرده و تعریف گردیده است.

اجرای پیوست فرهنگی برای پروژه پارک بانوان اراک لازم است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک افزود: تامین احتیاج بانوان از دیدگاه فرهنگی، دیدگاه اجتماعی و مشارکتی، دیدگاه تفریحی، دیدگاه بهداشتی و ابعاد روحی روانی پیوست های فرهنگی پروژه پارک بانوان اراک است که می طلبد مدنظر قرار گیرد.

سورانه اظهار داشت: همچنین تامین احتیاجهای اقتصادی بانوان جویای کار و اشتغال به ویژه زنان سرپرست خانوار از جمله دیگر پیوست های فرهنگی پروژه پارک بانوان است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک توضیح داد: در همین راستا باید بهترین برنامه ها در راستای تقویت روحی، روانی و جسمی بانوان اجرایی گردد و برگزاری و ارائه انواع دوره های آموزشی، بهداشتی و ورزشی، کارآفرینی و فرهنگ سازی برای توسعه و گسترش فعالیت های اجتماعی و فرهنگی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در میان زنان در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: جامعه شهری امروز علاوه بر اقدامات عمرانی، احتیاجمند کارهای فرهنگی است، در این زمینه بایستی تقویت هویت فرهنگی و رفاه اجتماعی در اراک مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک افزود: در کمیسیون فرهنگی با همکاری دستگاه های متولی و اعضای شورای شهر اراک به دنبال تقویت هویت فرهنگی و اجتماعی شهر اراک هستیم و در این زمینه از کمک و مشاوره کارشناسان اجتماعی نیز بهره می گیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 14

به "اجرای پیوست فرهنگی برای پروژه پارک بانوان اراک لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پیوست فرهنگی برای پروژه پارک بانوان اراک لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید