تور افریقای جنوبی: 8 علت برای سفر به آفریقای جنوبی

به گزارش مجله اندیشه، چرا باید به آفریقای جنوبی سفر کنیم؟

آفریقای جنوبی کشوری بزرگ، متنوع، با منظره ها طبیعی چشمگیر است . در سفر به این کشور فوق العاده، گیج می شوید چکار کنید و از کجا تماشا کنید و کجا را اول ببینید! و این یعنی این کشور برای هر سلیقه ای ، پیشنهادی دارد. اگر اطلاعات زیادی درباره این کشور ندارید یا فکر می کنید هنوز دلایل کافی برای سفر به آن ندارید، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا به شما بگوییم چرا باید آن را در لیست گردشگری خود قرار دهید:

تور افریقای جنوبی: 8 علت برای سفر به آفریقای جنوبی

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

زیبایی های خیره کننده و حیات وحش باورنکردنی دارد

طبیعت کشور آفریقای جنوبی، افسانه ای است. از کوه Table گرفته تا پنجه خدایان، تا جنگل ها، بیابان ها و سواحل زیبا… تماشا از اینها کافی است تا روحتان برای همواره تسکین داده شود.

ارزان است

در این اوضاع بد مالی چه کسی یک سفر خارجی مالی و ارزان را دوست ندارد؟ در آفریقای جنوبی می توانید تعطیلاتی لوکس و خریدهای آنچنانی و کارهای دیگر را با هزینه بسیار مناسبی تجربه کنید.

مرکز ماجراجویی همینجاست

آفریقای جنوبی را می توان مرکز ماجراجویی جهان دانست. آیا احساس می کنید زندگیتان یکنواخت شده است و در پی کمی چاشنی دار کردن آن هستید؟ در این کشور می توانید بیشتر از 130 نوع فعالیت و ماجراجویی مخنتلف را تجربه کنید و در نتیجه هر شخصی با هر سلیقه ای به آن سفر کند، دست خالی بر نمی شود! تفریحاتی مثل سافاری در جنگل و کوهپیمایی تا غواصی در قفس کنار کوسه ها!

آب و هوای فوق العاده دارد

در این کشور آفتابی با آن هوای مطبوع می توانید فعالیت های بیرونی زیادی داشته باشید. گلف بازی کنید یا از 3000 کیلومتر ساحل وسیع نهایت استفاده را ببرید…

تجارب متنوع در جایی مثل هیچ جا

تقریبا به هر جای آفریقای جنوبی بروید می توانید ترکیب بی نظیری از حیات وحش، فرهنگ، ماجراجویی، غذاهای منحصر بفرد و… داشته باشید و در واقع دستتان در انتخاب خیلی باز است! پس منتظر چه هستید بار سفرتان را ببندید.

حیات وحشی که در هیچ جای جهان نمی بینید

حواستان باشد! تماشا حیات وحش اعتیاد آور است. اول از همه با پنج تا از بزرگترین ها آغاز کنید (5 حیوان بزرگ جهان) و بعد از آن خودتان در پی پرندگان، پنگوئن ها، نهنگ ها و حشرات می شد!

سافاری دوست داشتنی و فراموش نشدنی دارید

کشورهای زیادی در جهان وجود دارند که می توانید سافاری را در آنها امتحان کنید اما فقط یک پارک ملی کروگر در جهان وجود دارد! این پارک یکی از بزرگترین پارک های ملی جهان است که تا کشور موزامبیک و زیمباوه هم کشیده شده است. هم می توانید خودتان در این پارک گشت و گذار کنید و هم از تورهای شخصی بهره ببرید. جالب است بدانید خانه هایی در این منطقه وجود دارد که می توانید شب را در آن اقامت کنید و البته که شبتان را در همجواری یکی از 5 حیوان بزرگ جهان بگذرانید!

تاریخ پر فراز و نشیب

اگر یادگیری تاریخ را دوست دارید، این کشور داستانی دارد که یاد گرفتن آن شگفت زده تان می نماید. این کشور تاریخ پر سر و صدا و شلوغی داشته است و یکی از آن تاریخ هایی است که هر کسی باید یاد بگیرد. در ژوهانسبورگ می توانید از موزه آپارتاید تماشا کنید و اطلاعاتتان را در خصوص گذشته این کشور قوی کنید.

منبع: southafrica.net

منبع: الی گشت
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1979

به "تور افریقای جنوبی: 8 علت برای سفر به آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور افریقای جنوبی: 8 علت برای سفر به آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید