شروع احداث پارک 2 هکتاری در منطقه حضرتیه فرون آباد

به گزارش مجله اندیشه، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار فرون آباد از شروع احداث پارک 2 هکتاری در انتهای خیابان شهید نیکپور (منطقه حضرتیه) در اردیبهشت ماه امسال اطلاع داد.

شروع احداث پارک 2 هکتاری در منطقه حضرتیه فرون آباد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از پاکدشت، احسان درویشی شهردار فرون آباد در این خصوص اظهارکرد: احداث پارک و توسعه و توسعه کمی و کیفی عرصه های فضای سبز شهری از اولویت های مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر خواهد بود.

وی اظهارداشت: با توجه به احتیاج شهروندان به استفاده از فضاهای سبز و شاد شهری، احداث بوستان های محله ای در اولویت برنامه ریزی های شهری جهت افزایش اندازه سرانه های فضای سبز واقع شده است.

شهردار فرون آباد افزود: این پارک در زمینی به مساحت 20000متر مربع دارای سرویس بهداشتی، اقلام و ادوات ورزشی و وسایل بازی بچه ها در قسمت جنوبی شهر و در انتهای خیابان شهید نیکپور احداث می گردد.

درویشی بیان کرد: عملیات اجرای احداث بوستان 2 هکتاری در منطقه حضرتیه به نام شهیده شاخص کشوری خانم دکتر شیرین روحانی راد در اردیبهشت ماه امسال شروع خواهد شد.

وی اظهارداشت: در امسال با توجه به اقدامات و پیش بینی های لازم در مورد احداث این گونه فضاها در محلات مختلف شهر، عملیات توسعه و احداث پارک محله ای و فضاهای سبز شهری در راستای ارتقای سرانه های استاندارد به منظور ایجاد و توسعه روحیه نشاط و شادابی اجتماعی، افزایش تعاملات اجتماعی میان شهروندان با حضور در فضاهای عمومی و تحقق احتیاجهای تفریحی ایشان در دستور کار شهرداری واقع شده است.

شهردار فرون آباد با اشاره به نقش حائز اهمیت فضای سبز شهری در حصول طراوت و شادابی هر چه بیشتر و زیباسازی بصری سیمای شهری، اضافه نمود: با تکمیل و بهره برداری از این فضاها جهش بسیار مناسبی در بالابردن سرانه فضای سبز ایجاد خواهد شد و توسعه فضای سبز یکی از مهمترین عوامل مؤثر در کاهش نگرانی های زیست محیطی و شاخص توسعه پایدار شهری است.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2105

به "شروع احداث پارک 2 هکتاری در منطقه حضرتیه فرون آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع احداث پارک 2 هکتاری در منطقه حضرتیه فرون آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید