آشنایی با 30 مدل جاکفشی نیمکت دار در طرح های جدید سال 2021

به گزارش مجله اندیشه، اگر از برداشتن لباس هایتان از روی مبل و صندلی خسته شده اید یا اینکه همیشه کفش هایتان جلوی درب منزل به شکل نامرتب قرار گرفته اند، پس وقت آن است که به فکر خرید جاکفشی برای راهروی خانه باشید. مدل جاکفشی نیمکت دار به خاطر کارایی و زیبایی بالا، یکی از جذاب ترین ایده های سال جدید برای تزیین دکوراسیون راهروی ورودی است. در این مطلب با آلبومی از 30 مدل جدید جاکفشی آشنا خواهید شد. لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با 30 مدل جاکفشی نیمکت دار در طرح های جدید سال 2021

جاکفشی هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد خیلی بیشتر از یک جاکفشی ساده هستند، این مدل ها در کنار جاکفشی بودنشان، فضایی برای آویزان کردن لباس و کت، کابینت هایی برای ذخیره سازی کیف، دستکش و کلید، و فضایی هم برای نشستن و آماده شدن دارند. طراحی این مدل ها به گونه ایست که خانه های کوچک از وجود آنها بی نهایت بهره مند خواهند شد.

شکل زیر یک مدل جاکفشی نیمکت دار به سبک طراحی صنعتی را نشان می دهد. بدنه فلزی با طبقه های چوبی ایده طراحی خیلی ساده ای است، اما تقسیم فضا در این جاکفشی بقدری دقیق اجرا شده که نمی شود هیچ ایرادی از کارایی و زیبایی آن گرفت.

اگر به طرح های قدیمی مثل مدل های دهه 60 و 70 علاقه دارید، مدل آورده شده در شکل زیر گزینه جالبی بنظر می رسد. بدنه فلزی جاکفشی طراحی جالب مشابه با لوله های تاسیساتی دارند، دو ردیف لوله فلزی فضای کافی برای آویزان کردن لباس و کت فراهم می کنند. دو طبقه چوبی پایین نیز برای نشستن و نگهداری کفش و کیف تعبیه شده اند.

شکل زیر یک ایده عالی برای ساخت یک جاکفشی نیمکت دار بزرگ را معرفی می کند. این جاکفشی برای خانواده های پرجمعیت یا خانه هایی که رفت و آمد در آن زیاد است گزینه فوق العاده عالی محسوب می شود. نکته عالی در مورد این مدل جاکفشی نیمکت دار، فضای بسیار زیاد و کافی برای تعداد زیاد کفش است. البته طرح هوشمندانه تر می توانست تعبیه کردن چند فضا مناسب قرار دادن بوت و کفش های ساق بلند باشد.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

آنهایی که به طرح های کلاسیک و مرسوم بیشتر علاقه داشته و ظاهری مطمئن تر می خواهند، احتمالا مدل آورده شده در شکل زیر را بیشتر می پسندند. این دو جاکفشی چوبی در کنار یک موکت یا قالی راهرو خیلی زیبا و شیک دیده خواهد شد.

اگر دیوار منزل تان یکدست سفید است، قرار دادن یک جاکفشی ایستاده طرح چوب با رنگ تیره، از لحاظ زیبایی گزینه جذابی بنظر می رسد. شکل زیر یک جاکفشی ایستاده و بسیار باریک را نشان می دهد که برای خانه های آپارتمانی کوچک مناسب است.

دکوراسیون های روستیک در مورد لوازم با طرح و متریال طبیعی است. دقیقا مثل حالتی که خانه هایی روستایی و مزرعه ای در زمان های قدیم ساخته می شدند، بیشتر لوازم منزل با مواد طبیعی موجود در محیط اطراف و با دست ساخته می شدند. در اینجا نیز یک مدل جاکفشی روستیک را مشاهده می کنید که لولاهای فلزی روکار و بدنه چوبی سفید و با تزیین ساده آن به شدت خودنمایی می کنند.

28 مدل میز کنسول و آینه [مدرن و شیک] راهروی آپارتمان های کوچک

مدل جاکفشی نیمکت دار زیر خیلی جالب طراحی شده است. برخی افراد ممکن است از مدل های بدون درب خوششان نیاید، چرا که همه چیز در آن عیان است. اما این مدل های بدون درب مزیت مهمی دارند و آنهم برداشتن سریع و آسان کفش و لباس، بدون باز کردن درب است. مدل زیر اما طوری طراحی شده که مزایای هر دو جاکفشی بدون درب و درب دار را در خود دارد. یک درب نرده ای زیبا در کنار قفسه جاگیری کفش بدون درب، ترکیب زیبایی را ایجاد کرده است.

برای خانه های آپارتمانی کوچک هر چه طرح ساده تر و جمع و جورتر باشد با دکوراسیون خانه هماهنگ تر است. شکل های زیر یک جاکفشی نیمکتی چوبی بسیار ساده اما فوق العاده هوشمندانه را نشان می دهد که در هر فضایی جای می گیرند. این جاکفشی ها از جنس چوب بامبو بوده و بسیار محکم هستند، بنابراین نگذارید ظاهر بنظر نحیف آنها شما را گول بزند.

در بالا اشاره کردیم که خیلی ها دوست ندارند، کفش و لباس هایشان در معرض دید باشد. برای چنین افرادی مدل آورده شده در شکل زیر پیشنهاد میشود. این مدل دارای یک قفسه قدی بزرگ برای نگهداری انبوهی از کفش هاست. همچنین آینه قدی بلند بهمراه نیمکت برای نشستن، کارایی این جاکفشی را دو چندان می کند.

فکر می کنم تقریبا در هر خانه ای یک گوشه سه کنج بلا استفاده وجود دارد. تزیین گوشه خانه یکی از وظایف چالش برانگیز هر خانه داری است. اما با وجود جاکفشی سه گوش زیر دیگر نیازی نیست وقت خود را تلف کنید.

مدل جاکفشی نیمکت دار در طرح های مدرن اغلب شامل بدنه های باریک و ظریف با خطوط مستقیم و ساده می باشند. 4 مدل جاکفشی نیکمت دار زیر دقیقا طرحی مدرن داشته و در عین سادگی، فوق العاده شیک و کارآمد دیده می شوند.

تزیین راهرو باریک با کاشی و سرامیک های شیک مخصوص ورودی منزل

اگر بازهم خواستار طرحی مدرن اما اندکی امروزی تر هستید مدل های آورده شده در شکل های زیر گزینه جالب تری هستند.

شکل زیر یک جاکفشی ایستاده مدولار و چند تکه زیبا را نشان می دهد که برای جا دادن مقدار زیاد کفش و لباس طراحی شده است. نکته حائز اهمیت در مورد این جاکفشی، طراحی سه تکه آن است. شما می توانید هر سه تکه را به شکل های گوناگون کنار هم قرار دهید. وجود کمد های کابینتی، یک قفسه کوچک باز و یک فضای کوچک برای نشستن، نشان از طراحی هوشمندانه این مدل دارد.

بهره گیری از کمد و جاکفشی مدرن در شیک تر جلوه دادن دیزاین منزل

مدل جاکفشی نیمکت دار فلزی خیلی کم در بازار دیده می شود، اما این طرح ها نیز گاهی اوقات خیلی زیبا و حتی کارآمدتر از مدل های چوبی هستند. شکل زیر یک نمونه زیبا از جاکفشی فلزی نیمکت دار را نشان می دهد.

و در ادامه سایر طرح ها را مشاهده می کنید:

معرفی 30 مدل جاکفشی ایستاده در طرح های چوبی و فلزی

منبع: اتاق
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1496

به "آشنایی با 30 مدل جاکفشی نیمکت دار در طرح های جدید سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 30 مدل جاکفشی نیمکت دار در طرح های جدید سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید