9 مورد از تفریحات آبی هیجان انگیز آنتالیا

به گزارش مجله اندیشه، آنتالیا یکی از مشهورترین شهرهای توریستی و ساحلی کشور ترکیه است. به علت همسایگی ترکیه با کشور عزیزمان هرساله ایرانیان زیادی برای سرگرمی و استراحت به این شهر دیدنی سفر می نمایند. خیلی از کسانی که به آنتالیا سفر می نمایند قصد استفاده از سرگرمیات آبی و سواحل پاک آن را دارند.

9 مورد از تفریحات آبی هیجان انگیز آنتالیا

سفر به ترکیه از راه هوایی و زمینی امکان پذیر است و شما می توانید به تهیه پرواز تهران آنتالیا یا قطار اقدام کنید. اگر قصد استفاده از تفریحات آبی را دارید از موارد زیر در آنتالیا غافل نشوید.

غواصی

یکی از مجذوب نماینده ترین تجربه هایی که هرکس می تواند داشته باشد دیدن دنیای زیر آب است. صخره های مرجانی بی نظیر، ماهی های زیبا و خوش رنگ و انواع غارهای آبی یکی از هزاران جاذبه هایی است که می توانید در تورهای غواصی آنتالیا دیدن کنید. در این تورها غواصان حرفه ای برای هدایت شما آماده هستند و ایمنی شما را تامین می نمایند.

آب های گرم و آبی رنگ دریای مدیترانه پذیرای گردشگران زیادی است که از سواحل آنتالیا به غواصی در دل آب می پردازند. درآنتالیا نقاط زیادی برای استفاده از تورهای غواصی وجود دارد.

پاراسلینگ

پاراسل یا پاراسلینگ از جمله تفریحات آبی مهیجی است که می توانید در این شهر ساحلی تجربه کنید. اگر به پرواز علاقه دارید حتما از این فرصت بهره ببرید و همراه عزیزانتان برای مدتی میان آسمان و دریا معلق باشید.

این ورزش که در واقع نوعی چتر سواری است و با قایق موتوری کنترل می گردد هیجان زیادی دارد و انتخاب مناسبی برای یک تفریح آبی است.

سفر به دنیای زیر آب با زیردریایی

اگر به دنیای زیرآب علاقه بسیاری دارید و کشف زندگی جانوران آبی برای شما جالب است علاوه بر غواصی سفر با زیردریایی هم گزینه مجذوب نمایندهی است. در آنتالیا یک زیردریایی وجود دارد که سفری رویایی برای شما و همراهانتان در زیر آب فراهم می نماید.

این زیردریایی کاملا مجهز بوده و از نظر تهویه هوا و فشار شرایط مناسبی دارد. سقف زیردریایی از شیشه بوده و برای یک ماجراجویی هیجان انگیز و ناب کاملا مناسب است. راهنما و خدمه اطلاعات کافی را در اختیار گردشگران قرار می دهند تا یک روز به یاد ماندنی را برای آن ها رقم بزنند.

دریانوردی با کشتی

اگر همراه خانواده به آنتالیا سفر نموده اید تورهای دریانوردی با کشتی یکی از تفریحات مناسب برای یک روز آفتابی است. در این کشتی ها برنامه های مجذوب نماینده و متنوعی برگزار می گردد و بعلاوه امکاناتی وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید. شنا، حمام آفتاب و موسیقی از جمله تفریحاتی است که برای سرگرم شدن شما فراهم است. رستوران کشتی هم برای سرویس دهی شما آماده است.

این تور چند ساعته برروی آب های نیلگون مدیترانه قطعا تجربه دلچسبی برای هر گردشگری خواهد بود.

جت اسکی

تصور کنید با سرعتی معادل 100 کیلومتر برساعت با یک موتور قایقی روی آب حرکت می کنید. سرعت و هیجانی باور نکردنی که با جت اسکی می توانید تجربه کنید به قدری منحصر به فرد است که پیشنهاد می کنم آن را از دست ندهید. وزش نسیم خنک از روی آب های دریای مدیترانه و نشاط ناشی از سرعت جت اسکی واقعا تکرار نشدنی است.

پس اگر به هیجان و سرعت علاقه دارید و توانایی راندن این وسیله مجذوب نماینده را دارید از جت اسکی های موجود در جزایر منطقه کرایه کنید و لذت ببرید. اگر تمایل نداشتید جت اسکی را برانید راننده کنترل آن را بدست می گیرد.

فلای برد

فلای برد نوعی وسیله تفریحی ورزشی است که به جت اسکی متصل شده و با فشار آب به شما اجازه پرواز می دهد. با فلای برد می توانید تا ارتفاع حدودا 10 متری پرواز کنید و به داخل آب شیرجه بزنید. در آنتالیا فلای برد به یکی از پرهوادارترین ورزش ها و تفریحات تبدیل شده است.

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به قصد تجربه هیجانات فراوان و استفاده از ورزش های آبی بلیط هواپیما به مقصد آنتالیا را با سفر مارکت رزرو نموده اید لذت پرواز با فلای برد را حتما تجربه کنید.

ماهی گیری

اگر برخلاف تجربه های هیجان انگیز به کمی آرامش نیاز دارید ماهی گیری پیشنهاد خوبی برای شما است. می توانید در آنتالیا با اجاره یک قایق به میان آب رفته و ساعت ها در آرامش با خود خلوت کنید. ماهی گیری از جمله مهارت های دشواری است که سختی های خاص خود را دارد اما برای یک تجربه کوتاه قطعا لذت بخش خواهد بود.

تورهای ماهیگیری فراوانی هم در آنتالیا وجود دارد که می توانید در کنار آن ها باشید و تجربه یک روز آرام و خاص را برای خود رقم بزنید.

پارک های آبی

کمتر کسی هنگام رزرو بلیط هواپیمای خود به مقصد یک شهر ساحلی مانند آنتالیا رویای یک روز کامل با تفریحات آبی را در سر ندارد. یک روز مهیج که هرگونه تفریح و ورزش آبی را در کنار دوستان خود تجربه کند. قطعا برای یک تفریح آبی انتخاب یک پارک آبی درجه یک بسیار مهم است.

آنتالیا پارک های آبی زیادی دارد که در ادامه به معرفی تعدادی از معروف ترین های آن می پردازیم.

پارک آبی آکوا(Aqua Park)

اگر هوادار تفریحات آبی و هیجان خانوادگی و محبت آمیز هستید یک روز کامل می توانید در پارک آبی آکوا وقت بگذارید. در منطقه کنیالتی Konyaaltı)) که بین شهر آنتالیا و لارا واقع شده است عظیم ترین پارک آبی آنتالیا واقع شده است. در پارک آکوا انواع سرسره ها و تفریح های آبی وجود دارد.

هرکدام از سرسره ها در راستا خود موجی از هیجان و لذت را برای شما فراهم می نمایند. علاوه بر خود پارک راستا رسیدن به آن هم بسیار دیدنی است و پر از گل ها و گیاهان زیبا است. استخرهای مخصوص موسیقی و استراحت، دریاچه زیبا و مناسب رفتینگ و استخر بچه ها هم از جمله امکاناتی است که برای رفاه و لذت بیشتر شما فراهم شده اند.

از جمله هیجان انگیزترین قسمت های پارک می توان به جامپینگ پارک آبی آکوا اشاره نمود. مسئله ای که این جامپینگ را منحصر به فرد نموده است فرو رفتن در آب بعد از سقوط است که قطعا باعث ترشح آدرنالین زیادی در بدن شما خواهد شد.

در قسمت دیگری از این پارک، پارک دلفین ها واقع شده است که می توانید از آن بازدید کنید. در این قسمت دلفین های زیبا و دوست داشتنی به یاری مربیانشان به انجام حرکات شیرین و هیجان انگیز می پردازند. در کنار این دلفین های باهوش می توانید چند ساعتی وقت بگذرانید و لذت ببرید.

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی (Rixos Premium Troy)

یکی از منطقه ها توریستی و دیدنی آنتالیا منطقه بلک (Belek) آن است. این منطقه به هتل های لوکس، رستوران های درجه یک و سواحل درخشانش معروفیت دارد.

هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم (Rixos Premium)یکی از هتل های قرار گرفته در این منطقه است که پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی را در دل خود جای داده است. این پارک آبی تمامی انتظاراتی که از یک پارک آبی دارید را برآورده خواهد نمود. سرسره ها و استخرهای مجذوب نماینده و تفریحات آبی فراوان تنها بخشی از مجذوب نمایندهیت های این پارک آبی است. دقت دشته باشید این پارک به علت سرپوشیده نبودن تنها در فصول گرم سال پذیرای گردشگران عزیز است.

قسمتی از این پارک هم به پارک دلفین ها اختصاص داده شده است که می توانید برای دیدنی بازیگوشی های این موجودات دوست داشتنی از این قسمت دیدن کنید.

اگر تور آنتالیا تهیه نموده اید مطمئن باشید که حتی یک دقیقه هم به بیهودگی تلف نمی کنید. شهر آنتالیا دارای امکانات و جاذبه های فراوانی است که همین امر باعث شده یکی از مقاصد مهم گردشگری در خاورمیانه باشد پس قطعا سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1782

به "9 مورد از تفریحات آبی هیجان انگیز آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 مورد از تفریحات آبی هیجان انگیز آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید