وجود 6000 داوطلب هلال احمر در مرکزی نشانگر روحیه خدمت است

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، سید مهدی مقدسی روز پنجشنبه در همایش تقدیر از خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در اراک گفت: در سطح کشور هم اکنون بیش از 700هزار داوطلب عضو جمعیت هلال احمر فعال هستند که از این میزان بیش از شش هزار نفر مربوط به استان مرکزی است.

وجود 6000 داوطلب هلال احمر در مرکزی نشانگر روحیه خدمت است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس اضافه نمود: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی که با هدف یاری به مردم و جامعه در مواقع بحران و... شکل گرفته، نقش اثرگذاری را تاکنون ایفا نموده و خدمات ارزنده ای را به کشور و مردم ارائه داده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اعلام کرد: شاهد آن هستیم که در سراسر کشور در هر نقطه ای که احتیاج به یاری و امدادرسانی باشد، نیروهای خدوم هلال احمر حضور یافته و به خوبی رسالت خود را به انجام می رسانند.

مقدسی خاطر نشان ساخت: امروز احتیاج کشور وجود همین روحیه همدلی و خدمت است و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند باید با الگوگیری از بزرگانی همچون امیرکبیر در امور اقدام کنیم.

در این همایش همچنین، محمد محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: هم اکنون در استان مرکزی یازده شعبه هلال احمر و 42 خانه هلال احمر در امر امدادرسانی در حوادث مختلف فعالیت دارند.

وی اعلام کرد: استان مرکزی در جریان زلزله سال گذشته غرب کشور، یکی از گسترده ترین خدمات را ارائه داد و 60 نیروی امدادگر را به این منطقه اعزام کرد و همچنین 327 محموله یاری های مردمی استان مرکزی توسط هلال احمر به مناطق زلزله زده غرب فرستاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 123

به "وجود 6000 داوطلب هلال احمر در مرکزی نشانگر روحیه خدمت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 6000 داوطلب هلال احمر در مرکزی نشانگر روحیه خدمت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید