مقاله: چرا کارشناسی ارشد را در کانادا طی کنیم؟

به گزارش مجله اندیشه، موسسه بین المللی آموزشگاه هاب با سالها تجربه در زمینه تحصیلات پایه و تحصیلات عالی، پیروز به کسب پذیرش برای دانشجویان از سراسر جهان برای تحصیل در موسسات اموزشی کانادا شده است، حتی ما راهکار هایی را به بیشتر دانشجویان که نگران نمره GMAT خود برای کسب صلاحیت تحصیل در دانشگاههای مشهور کانادا داشتند، نیز ارائه نمودیم تا بتوانند بدون حضور در آزمون GMAT دوره های کارشناسی ارشد را در کانادا بگذرانند. فقط 3 کار وجود دارد که باید برای واجد شرایط شدن در مقطع کارشناسی ارشد بدون GMAT در کانادا انجام دهید:

مقاله: چرا کارشناسی ارشد را در کانادا طی کنیم؟

علاوه بر اینها، به دلیل تغییر فرایند بازار، دوره های بیشتری به طور منظم به برنامه درسی کانادا اضافه می شوند. شما می توانید با مشاوران متخصص آموزشگاه هاب، صحبت کنید تا جزئیات کامل دوره ها و خدماتی را که موسسات آموزشی مختلف کانادا به دانشجویان خود ارائه می دهند، به دست آورید.

مانند بیشتر مراکز آموزشی دنیا، کانادا نیز مدرک کارشناسی ارشد را در تمام برنامه های تحصیلی مانند:

اگر تصمیم خود را برای ادامه تحصیل در یکی از مقرون به صرفه ترین کشورها در تحصیلات خارج از کشور گرفته اید، که در آن تحصیلات استانداردی همانند ایالات متحده آمریکا و انگلیس ارائه میگردد، پس در جهت مناسبی برای تحقق آرزوی تحصیل در کانادا هستید. فقط کافیست با ما تماس بگیرید و یا شماره تماس خود را در فرم تماس برایمان ارسال نمایید تا مشاورین ما با شما تماس گرفته و راهنمای لازم را ارائه دهند.

کانادا یک کشور دو زبانه است و در آموزش زبان به عنوان یک رهبر دنیای شناخته می گردد. دانش آموزانیکه قصد تحصیل در کانادا را دارند می توانند علاوه بر زبان انگلیسی، زبان فرانسه را نیز به عنوان زبان دوم که البته متکلمین فراوانی در کانادا دارد، آموزش ببینند، تسلط و آشنایی کامل به هر دو زبان با تمرین بیشتر در طول دوره تحصیل محقق خواهد شد. به عنوان یک دانشجوی خارجی در کانادا، دانشجویان هم از آزادیها و امکانات مشابه کانادایی ها برخوردار هستند، احترام به حقوق بشر، برابری، ثبات و زندگی در یک جامعه صلح آمیز. کانادایی ها از نظر شخصیتی خوش فکر و صمیمی هستند. در نتیجه، سازمان ملل هر ساله ونکوور، تورنتو و کلگری را به عنوان سه مکان قابل توجه برای زندگی در میان شهرهای دنیا معرفی میکند. چارچوب آموزشی و سطح بالای زندگی در کانادا برخلاف هزینه های زندگی و هزینه های تحصیل برای دانشجویان بین المللی که به طور کلی کمتر از ایالات متحده، انگلستان و 27 کشور دیگر در دنیا است موجب شده اغلب برای دانشجویان تحصیلات بالا در سراسر دنیا انتخاب عالی برای ادامه تحصیلات باشد. مدرک دیپلم یا گواهینامه کانادایی در سطح دنیای معادل مدارکی است که از ایالات متحده یا کشورهای اروپایی کسب شده است. بالاترین زیرساخت های آموزشگاهک و کنترل دقیق کیفیت آموزشی در کانادا به معنای کامل یک نظام آموزشی با کیفیت برتر میباشد که درهایی را برای آینده باز می نماید و در طولانی مدت به سود سطح تخصصی کشورمیباشد.

منبع مقاله: چرا کارشناسی ارشد را در کانادا طی کنیم؟

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1297

به "مقاله: چرا کارشناسی ارشد را در کانادا طی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چرا کارشناسی ارشد را در کانادا طی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید