مشارکت در تولید 6 محصول ایران خودرو

به گزارش مجله اندیشه، خبرگزاری خبرنگاران- ایران خودرو از متقاضیان برای مشارکت در تولید شش محصول خود در قالب مشارکت در تولید ثبت نام می کند.

مشارکت در تولید 6 محصول ایران خودرو

به گزارش خبرنگاران، گروه صنعتی ایران خودرو دومین طرح فروش مشارکت در تولید شش محصول خود را از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا انتها روز شنبه 29 آبان ماه) برگزار می کند. موعد تحویل این خودرو ها بهمن و اسفند سال آینده پیش بینی شده و قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

دناپلاس توربوشارژ و همچنین دناپلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته، تارا دستی، پژو 207 دستی با سقف شیشه ای، رانا پلاس و سورن پلاس شش محصول عرضه شده ایران خودرو در این طرح است.

انتخاب شدگان در طرح های پیشین که پیروز به واریز وجه نشده اند نیز می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.

قرعه کشی این طرح برای مشخص منتخبان نهایی یک روز پس انتها مهلت ثبت نام (یکشنبه 30 آبان ماه) در حضور کنندگان نهاد های ناظر برگزار خواهند شد. پس از آن، منتخبان این طرح ظرف مدت سه روز فرصت دارند که پیش پرداخت علی الحساب مبلغ خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir واریز کنند تا ثبت نام آن ها نهایی شود. بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه پیش پرداخت ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود.

لازم به ذکر است که پیش از برگزاری فرآیند قرعه کشی، متقاضی هیچگونه واریز وجهی نخواهد داشت.

موعد تحویل خودرو ها بهمن و اسفند سال 1401 پیش بینی شده و سود مشارکت درنظر گرفته شده نیز بر اساس موعد تحویل از شش و 6.5 درصد متفاوت خواهد بود و سود انصراف نیز سه و 3.5 درصد در نظر گرفته شده است. این درحالیست که در مرحله قبلی این طرح که موعد تحویل خودرو ها آذر و دی ماه سال 1401 است، سود مشارکت درنظر گرفته شده براساس موعد تحویل، شش و هفت درصد و سود انصراف نیز سه و چهار درصد در نظر گرفته شده بود.

همچون روال همه طرح های فروش اعم از پیش فروش یکساله و فروش فوق العاده، محدودیت هایی همچون اختصاص هر دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن حداقل 18 سال سن، ارائه گواهی نامه رانندگی، فاصله دست کم 48 ماهه از آخرین ثبت نام یا تحویل خودرو از ایران خودرو یا سایپا، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث، مطابقت شماره تلفن همراه و شماره حساب معرفی شده با نام فرد متقاضی، عدم امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو، در نظر گرفته شده است.

علاوه براین، افراد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو امکان ثبت نام نخواهند داشت. ابطال گارانتی خودرو نیز در صورت عدم مراجعه برای دریافت سرویس اولیه پس از گذشت پنج ماه از تحویل خودرو، نیز شرط دیگر مشارکت در این طرح است.

همچنین لازم به ذکر است که سند خودرو های واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهد بود و مبالغ پیش پرداخت کمتر از 50 درصد قیمت فعلی خودرو است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1926

به "مشارکت در تولید 6 محصول ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت در تولید 6 محصول ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید