مدل روشویی و آینه با طراحی کلاسیک مناسب سرویس بهداشتی

به گزارش مجله اندیشه، شکل و مدل روشویی و آینه تاثیر زیادی بروی جلوه سرویس بهداشتی خانه می گذارد و بنوعی نقش کامل نماینده در دکوراسیون را دارد. یکی از سبک هایی که امروزه به وفور در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد تم های استوایی و شاد است. این تم ها نمایی طبیعی و زمینه ای آرامش بخش که هم زیبا هستند و هم رنگارنگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی ایجاد می نمایند که کمتر تمی می تواند چنین احساساتی را یکجا در فرد زنده کند. از آنجایی که در حال نزدیک شدن به فصل گرما هستیم بکاربردن چنین تم هایی در حمام و دستشویی رو به افزایش است البته این موضوع به این معنا نیست که این نحوه تزیین برای فصول سرد پاییز و زمستان مناسب نیستند، تم های شاد و استوایی برای تمامی فصول مناسب هستند زیرا مقداری از ویژگی ها و رنگ های هر فصل در خود دارند.

مدل روشویی و آینه با طراحی کلاسیک مناسب سرویس بهداشتی

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سبک استوایی سبکی است که گرما را با رنگ های روشن و الگوهای شاد ترکیب می نماید؛ دلیل این که بیشتر مردم به سمت استفاده از تم های استوایی و طبیعی رفته اند را می توان در حس شاد و راحتی که در آنها ایجاد می نماید جست. همانطور که می دانید تم های استوایی ناخودآگاه شما را یاد سفرهای نوروزی و تابستانی به مناطق گرمسیری و جنوب کشور می اندازد، به همین خاطر وجود چنین تم هایی در مکانی مثل حمام و دستشویی می تواند حسی از رفتن به تعطیلات و خنکی شنا کردن در آب های دریا را برای شما زنده کند.

مدل روشویی و آینه

منبع: اتاق
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1329

به "مدل روشویی و آینه با طراحی کلاسیک مناسب سرویس بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل روشویی و آینه با طراحی کلاسیک مناسب سرویس بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید