فروش تور گردشگری به مقصد ترکیه همچنان ممنوع است

به گزارش مجله اندیشه، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فروش بلیت هواپیما به مقصد فرودگاه های ترکیه همچنان ادامه دارد، اما فروش تور گردشگری این کشور، کماکان ممنوع است.

فروش تور گردشگری به مقصد ترکیه همچنان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمدحسن ذیبخش اضافه نمود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فروش تور گردشگری به مقصد ترکیه همچنان ممنوع است.

وی افزود: تعداد پرواز های ترکیه به شدت کاهش یافته و بطور متوسط از روزانه 40 پرواز ورودی و خروجی ایام پیش از سال، به حدود 14 پرواز ورودی و خروجی در روز، کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس اعلام انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز هستند خدماتی نظیر رزرو هتل و ترانسفر فرودگاهی را برای مسافران و خریداران بلیت انجام دهند که به نظر می رسد تخلف از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا باشد و باید وزارت میراث فرهنگی و گردشگری با این موضوع برخورد کند، اما وظیفه ای که برعهده سازمان هواپیمایی کشوری بود کاهش پرواز ها بود که این امر، اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1674

به "فروش تور گردشگری به مقصد ترکیه همچنان ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش تور گردشگری به مقصد ترکیه همچنان ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید