فاز اول پارک جنگلی تفرش بهره برداری می شود

به گزارش مجله اندیشه، میثم صابری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: عملیات محوطه سازی این پارک جنگلی که پنج هکتار وسعت داشته و در جوار رودخانه کناربر تفرش واقع شده است از اسفند ماه 93 آغاز شده و در این پارک جنگلی سعی شده کمترین آسیب به منطقه طبیعی و جنگلی برسد

فاز اول پارک جنگلی تفرش بهره برداری می شود

شهردار تفرش با اشاره به زمانبندی انتها این طرح، اضافه نمود: این طرح از طرح های زمان بر و بزرگ است و زمانی برای اتمام آن پیش بینی نشده است، ولی سعی خواهیم کرد تا انتها سال فاز اول این طرح به طور کامل به اتمام برسد.

صابری ایجاد راه دسترسی از پل سعدی تا پل میر شکرایی را فاز اول این طرح دانست و شرح داد: در فاز اول این طرح بیش از سه هزار متر مربع از این فضا سنگفرش و باغ راه ایجاد شده است و در فاز دوم تجهیزات و روشنایی این پارک تامین خواهد شد.

وی در خصوص اعتبار این طرح، گفت: این طرح از طرح های بزرگ است که در طول چند سال به بهره برداری می رسد، به همین دلیل اعتباری برای کل طرح در نظر گرفته نشده است ولی برای انجام فاز اول این طرح اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

شهردار تفرش، ساخت نیمکت، کلبه، لانه پرندگان با استفاده از چوب درختان را بخشی از طرح های اجرایی در این پارک جنگلی مطرح نمود.

گفتنی است منطقه جنگلی و طبیعی کناربر تفرش با وجود جاذبه های طبیعی و محیطی و پوشش درختان صنوبر، یکی از مهمترین اماکن گردشگری طبیعی در شهرستان تفرش است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 788

به "فاز اول پارک جنگلی تفرش بهره برداری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز اول پارک جنگلی تفرش بهره برداری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید