طولانی ترین راستا بدون خودرو روی زمین

به گزارش مجله اندیشه، خبرنگاران: تقریبا 25 سال پیش در سال 1992 کانادا آغاز به ساخت جهت خارج شهری و تفریحی به نام Great Trail کرد. امروزه 87% از این جهت کامل شده که 20770 کیلومتر طول دارد و بین 13 استان و منطقه از نیوفاندلند تا بریتیش کلمبیا، گسترده شده است. تا سال 2017 این جهت تکمیل خواهد شد و تا بیش از 24000 کیلومتر کشیده خواهد شد و طولانی ترین جهت تفریحی روی زمین خواهد بود.

طولانی ترین راستا بدون خودرو روی زمین

این راستا گستره وسیعی از جوامع و محیط های کانادا را به متصل می نماید و امکان یک سفر اکتشافی در مناظر شهری و روستایی و طبیعی را فراهم می نماید. از آنجا که 80 درصد کانادایی ها در فاصله 30 دقیقه از نقطه ورودی زندگی می نمایند، مکانی برای جشن های هماهنگ شهرها و مناظر کشور فراهم می نماید. این راستا حفاظت از محیط زیست را ترویج می نماید، سبک زندگی فعال و پرتحرک را تشویق می نماید و به بازدیدنمایندگان فرهنگ و تاریخ کانادا را می آموزد.

علاوه بر این تاثیر مالی دارد و فرصت های شغلی جدیدی در طول راستا ایجاد می نماید. انواع روش های حمل و نقل شامل پیاده روی، کوهنوردی، دوچرخه سواری، اسب سواری، قایقرانی و اسکی برای بازدیدنمایندگان وجود دارد. تنها یک وسیله نقلیه کاملا ممنوع است و آن هم ورود انواع اتومبیل است.

منبع: برترین ها
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 515

به "طولانی ترین راستا بدون خودرو روی زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طولانی ترین راستا بدون خودرو روی زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید