ضرورت توسعه دوره های کوتاه مدت آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش مجله اندیشه، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر ضرورت توسعه آموزش های کوتاه مدت آموزشی در این دانشگاه تاکید نمود و گفت: دوره های کوتاه مدت مثل تک درس، پودمان و دوره های آزاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی فعال می گردد.

ضرورت توسعه دوره های کوتاه مدت آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه ads استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر مختار جلالی جواران در حاشیه برگزاری جشن دانش آموختگان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی بوشهر، از فعال تر شدن دوره های کوتاه مدت مثل تک درس، پودمان و دوره های آزاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی اطلاع داد، گفت: یکی از برنامه های این دانشگاه در راستای کیفی گرایی، ماموریت گرا کردن مراکز علمی کاربردی است، بطوریکه علاوه بر دوره های رسمی که به مدرک منتهی می شوند، دوره های کوتاه مدت مثل تک درس، پودمان و دوره های آزاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی فعال می گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: دوره های کوتاه مدت آموزشی و تک پودمان ها با توجه به اهمیت موضوع باید توسعه داده شوند چرا که دانشگاه های نسل چهارم از نوع دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند و پاسخگویی به احتیاجهای جامعه در دستور کار آنها قرار گرفته است.

دکتر جلالی جواران تاکید نمود: اگر برای دانشگاه جامع علمی کاربردی سه اولویت در نظر بگیریم هر سه این اولویت کیفیت است و مسئله ای مهمتر از این موضوع برای دانشگاه وجود ندارد به همین جهت در این راستا باید نقشه راه و برنامه ریزی درست انجام گردد.

وی اضافه کرد: قرار نیست با سایر دانشگاه ها در جذب دانشجو رقابت داشته باشیم و باید هر کجا که احتیاجی دیده می گردد و سایر دانشگاه ها نمی توانند نیروی مورد نظر را تربیت نمایند و احتیاج جامعه را برطرف نمایند این دانشگاه وارد عمل گردد و دوره های تک درس می تواند یاری شایانی در این راستا باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر جلالی جواران با اشاره به صندلی مناسب این دانشگاه اضافه کرد: در حال حاضر در رنکینگ کشوری در زمینه دانش و انتقال مهارت، بهترین شرایط را دارا هستیم و امیدواریم با سرمایه گذاری مراکز آموزشی در دوره های تک درس و تک پودمان این شرایط هر روز بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 699

به "ضرورت توسعه دوره های کوتاه مدت آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توسعه دوره های کوتاه مدت آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید