شهر انسی ملقب به ونیز آلپ چه شگفتی هایی دارد؟

به گزارش مجله اندیشه، در جنوب شرق فرانسه شهری شگفت انگیز و رویایی را تماشا می کنید که به ونیز آلپ معروف شده است. شهری افسونگر که در کنار دریاچه ای درخشان و رویایی به نام انِسی قرار گرفته است. شهر انسی با چشم انداز کوهستان برفی آلپ، یکی از جذاب ترین شهرهای فرانسه است. با شهر انسی، ونیز آلپ آشنا شوید.

شهر انسی ملقب به ونیز آلپ چه شگفتی هایی دارد؟

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

تفریحاتی که در شهر انسی در انتظار شماست!

این شهر گردشگری، تفریحات و جاذبه های دیدنی بسیاری دارد. بی شک گردشگر ها در سفر به شهر انسی لحظاتی به یادماندنی را تجربه می نمایند.

قایق سواری در دریاچه انسی

در میان آب های درخشان و نیلی رنگ انسی، سوار بر قایق های رکابی شوید. دور دریاچه را با چشم انداز زیبایی از آب های زلال و کوه های سرسبز پارو بزنید. در این دریاچه به اوج آرامش برسید و از نسیمی که به صورتتان می وزد، لذت ببرید.

دوچرخه سواری دور دریاچه

یکی از تفریحات لذت بخش که در سفر به شهر انسی اغلب گردشگر ها انجام می دهند، دوچرخه سواری دور دریاچه انسی است. اگر اهل هیجان هستید و دلتان می خواهد یک خاطره به یادماندنی در ذهنتان بسازید، سوار بر دوچرخه های اجاره ای اطراف دریاچه شوید و به دوچرخه سواران دیگری که در این راستا، دوچرخه سواری می نمایند، بپیوندید.

قدم زدن در کانال های شهر انسی

قدم زدم در خیابان های سنگ فرش شده شهر انسی، آن هم در زمانی که قلب شهر، تپنده است، بی شک به یاد ماندنی است. در امتداد کانال های شهر آنِسی مغازه های شیرینی فروشی، کافی شاپ و رستوران های مختلف وجود دارد که بوی خوراکی هایشان، هوش از سر آدم ها می برد. حتما از شیرینی ها و قهوه هایی که در این بخش وجود دارد، میل کنید و به تماشای معماری خانه ها و شور و هیجان مردم بنشینید.

پل عشق شهر انسی

زیباترین بخش شهر انسی که در آن روابط عاشقانه و دوست داشتن را حس می کنید، بی تردید پل عشق این شهر است. به عقیده ساکنین این شهر، اگر دو نفر بر روی این پل یکدیگر را ببوسند، عشقشان ابدی خواهد شد. علاوه بر این که این پل روایت گر داستان های عاشقانه بسیاری از مردم شهر است، همچنان چشم انداز آن، دیدنی است پس اگر اعتقادی به پل عشق ندارید، از مناظرش لذت ببرید.

خرید در بازار شهر آنسی

خرید مواد غذایی تازه در شهر آنسی رایج است. هر یکشنبه مردم شهر در خیابان های قدیمی و کانال های شهر تجمع می نمایند تا غرفه های رنگارنگ مواد غذایی را دیدن نمایند. یکشنبه بازارهای این شهر و حضور مردم در این روز برای خرید، جالب توجه است.

کاخ جزیره

کاخ جزیره یکی از جاذبه های تاریخی شهر انسی است که قدمتش به قرن 12هم باز می شود. این کاخ در گذشته محلی برای اقامت لردها بوده است و به عنوان زندان و دادگاه هم، مورد استفاده قرار گرفته است. این کاخ که به پله دولیل هم شهرت دارد، یکی از مشهورترین دیدنی های فرانسه است که افراد زیادی در کنار آن، عکس انداخته اند.

کلیساهای آنسی

انسی چندین کلیسای ویژه با معماری منحصر به فرد و تاریخی دارد. شیشه های رنگی، نقاشی های قرون وسطایی که در این کلیساها کشیده شده است همراه با ارگ های عظیم آن مکانی شگفت انگیز برای علاقه مندان به تاریخ این شهر، فراهم نموده است.

شنا در دریاچه

اگر دلتان می خواهد تنی به آب بزنید و حال و هوایتان را عوض کنید، به ساحل انسی بروید. در این ساحل افراد زیادی را در حال آفتاب دریافت و ریلکس کردن می بینید. بسیاری از آن ها نیز در میان آب، آب تنی می نمایند و از مناظر شگفت انگیز و آب های زلال دریاچه، لذت می برند.

موزه انیمیشن شهر انسی

سفر در ونیز آلپ را با تماشای موزه انیمیشن کامل کنید. در این موزه که به کاخ انسی متصل است، در سال چندین نمایشگاه گردشی برگزار می شوند که در این نمایشگاه ها انواع انیمیشن های قدیمی و جدید، به گونه ای هیجان انگیز، کنار هم قرار گرفته اند. گویی که در شهر انیمیشن ها قرار گرفته اید و از میان کارتون های دیزنی سر در آورده اید.

علاقه مندان به پنیر بفرمایید!

در شهر انسی رستوران ها و فست فود فروشی های بسیاری را می بینید که نقطه مشترک بیشتر غذاهایشان، پنیر است. به رستوران های این شهر به ویژه او سوویار بروید و یک غذای خوشمزه پنیری سفارش دهید. تارتیفلت یا فوندوی سنتی را حتما در لیست سفارشات خود قرار دهید.

منبع: سفرمی
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1006

به "شهر انسی ملقب به ونیز آلپ چه شگفتی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر انسی ملقب به ونیز آلپ چه شگفتی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید