سفر به کوبا ، نکاتی که باید در سفر خود رعایت کنید! (تور کوبا ارزان)

به گزارش مجله اندیشه، همانطور که می دانید کشور کوبا از کشور های حوزه دریای کارائیب و از کشفیات کریستف کلمب است که سالها مستعمره اسپانیایی ها بود. کوبا در واقع جزیره ای در نزدیکی مرز های کشور آمریکاست اما این کشور سالهای سال برای سفر مردم آمریکا تقریبا ممنوع بود. اما از آنجاییکه فرهنگ و و سبک زندگی خاص مردمان این کشور بسیار منحصربفرد است و با توجه به لغو نسبی محدودیت های سفر به این کشور به وسیله مردم آمریکا ، این کشور بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این سفر ها می گردد با مردم و فرهنگ عجیب و خاص این مردمان بیشتر آشنا شد. پس اگر مشتاق سفر به این کشور نه چندان پیشرفته شده اید نکاتی وجود دارند که ضروری است قبل از سفرتان بدانید. این نکات توصیه های جو دیاز (Joe Diaz)، از موسسین آفار مدیا (AFAR Media) است و برای دانستن آنها بهتر است تا با سفر به کوبا و اطلاعات سفر به کوبا خبرنگاران همراه شوید.

سفر به کوبا ، نکاتی که باید در سفر خود رعایت کنید! (تور کوبا ارزان)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کوبا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کوبا از هاوانا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

حمایت همیشگی مردم کوبا از لغو محدودیت ها برای سفر به این کشور

همانطور که گفته شد دولت آمریکا به تازگی محدودیت ورود به کوبا را لغو نموده است که این امر یعنی سفر های زیاد مردم آمریکا به این کشور، باعث رضایت مردم کوبا شده است ، چرا که آنها همواره از برداشتن محدودیت های ورود به کشورشان استقبال نموده و خرسند می شوند. البته سالهاست که این کشور گردشگران زیادی دارند که افزایش هر چه بیشتر تعداد آنها علاوه بر فراهم کردن موجبات پیشرفت بزرگ مالی این کشور، باعث آشنایی بیشتر مردم کوبا با گردشگران سایر ملل و دیدن فرهنگ های تازه و درک جهان بینی های متفاوت خواهد بود.

محدودیت هایی که با وجود لغو بعضی از تحریم ها همچنان وجود دارد

مساله ای که نباید فراموش گردد این است که سفر آمریکایی ها به کوبا هنوز بطور مطلق قانونی نشده است. در واقع 12 هدف وجود دارند که این سفر ها تنها اگر مطابق آنها باشند، قانونی هستند. ولی اتفاقی که به تازگی حادث شده است و در مجموعه اطلاعات سفر به کوبا باید بدانید، یعنی بازدید اخیر رئیس جمهور آمریکا از کوبا، سفر قانونی به این کشور برای آمریکایی ها ساده تر نموده است.

تقویت زبان اسپانیایی از ملزومات سفر به کوبا

از آنجایی که این کشور آمریکایی به مدت 400 سال مستعمره اسپانیا بوده است، زبان رسمی این کشور اسپانیایی بوده و اموختن آن می تواند در سفرتان بسیار موثر باشد. بنابراین با دانلود اپلیکیشن دوئولینگو (Duolingo) می توانید به زبان اسپانیایی خود کمک کنید. به این ترتیب علاوه بر آشنایی با زبان میتوانید با فرهنگ مردمان این کشور نیز آشنا شوید که این امر باعث ارتباط موثرتر و وفق بیشتر شما با رسم و رسوم و عرف ها خواهد بود. هر چند از آنجایی که مردم کوبا می دانند صنعت گردشگری، دلار مورد احتیاج کشور را تأمین می نماید و گردشگران مانند کالایی ارزشمند هستند، این مهم از طرف آنها نیز انجام خواهد شد.

همراه داشتن میزان زیادی پول نقد در سفر به کوبا

یکی از نکاتی که در مجموعه اطلاعات سفر به کوبا باید بدانید این است که شاید امروزه به هر جای جهان که سفر کنید از بابت اینترنت و وای فای و بعلاوه کارت های اعتباری خیالتان راحت است. اما این تکنولوژی ها هنوز انقدر ها که باید در کوبا رشد ننموده اند . پس باید میزان زیادی پول نقد همراه خود داشته باشید و خیلی هم به دسترسی به اینترنت فکر نکنید.

تفاوت کوبا با سایر کشورهای کارائیب

شاید تا کنون سفری به کشورهای حوزه دریای کارائیب داشته اید. اما باید در مجموعه اطلاعات سفر به کوبا بدانید که کوبا از نظرتنوع، انرژی، نوآوری، خون گرمی، موسیقی، فرهنگ و هنر ، تجربه تازهی را برایتان به ارمغان خواهد داشت که کانلا از ابتدای سفرتان محسوس بوده و متوجه تفاوت این کشور با همسایگان خود می شوید.

چیزهایی که در سفر به کوبا باید همواره همراه داشته باشید

اگر از من سوال کنید که ضروری ترین وسیله در سفر به کوبا چیست؟ یک دوربین عکاسی بسیار خوب را ضروری می دانم ، چرا که در سفر به کوبا شما تنها رنگ می بینید و معماری که می توانید صد ها عکس از کلکسیونی که می بینید تهیه کنید. ضمناً با توجه به گرم بودن هوا در این کشور لباس های خنکتان را از قلم نیاندازید. حتی در زمستان! البته همراه داشتن مدارک شناسایی نیز در هر سفری مخصوصا از نوع خارجی آن لازم است تا در صورت لزوم آن را ارائه دهید حتی اگر هرگز احتیاجی به این کار نباشد اما احتیاط شرط عقل است و داشتن کارت شناسایی و یا تصویر آن در تلفن همراهتان را نیز از یاد نبرید.

پول نقد هم که دیگر احتیاجی به تاکید ندارد .

در نظر داشتن هزینه زیاد گزینه پرواز

هزینه سفر از آمریکا به این کشور با توجه به تحریم ها بسیار زیاد و در حال حاضر در حدود 700 دلار هر چند کوشش های زیادی برای دریافت مجوز پرواز به کوبا از طرف شرکت های هواپیمایی آمریکا در حال اجرا است که با لغو تحریم ها احتمالا هزینه های بالای پرواز کاهش خواهند یافت . اما در حال با وجود با پر جا بودن تحریم پرواز ، برترین راه از نظر کاهش هزینه ها مسافرت از آمریکا به کوبا، پرواز از یک کشور سوم مثل کانادا، مکزیک یا پاناما است .

بازدید از شهر زیبای هاوانا

قبل از سفر به هر شهر و کشوری دانستن اماکن گردشگری آن لازم است. این اماکن برای کشور کوبا ینار دل ریو (Pinar del Rio)، منطقه مشهور به فراوری سیگار برگ در کوبا، سینفوئگوس (Cienfuegos) و ترینیداد (Trinidad) هستند که همگی در سال 1988 ثبت جهانی شده اند. البته گل سرسبد تمام ای اماکن شهر هاواناست که تاریخ و فرهنگ غنی پس این شهر زیبا و اصیل را هرگز از یاد نبرید.

جمع بودن حواستان در کوبا

اگر بخاطر نا امنی های احتمالی از سفر به این کشور سر باز زده اید، باید خیالتان را راحت کنم که این کشور از تهران بسیار بسیار امن تر است. در واقع اصلا قابل مقایسه نیست. هر چند دزدی های کوچک در هر کجای جهان محتمل هستند، اما اگر واستان جمع باشد و قوانین را رعایت و از مغزتان بهره ببرید، جای نگرانی نخواهید داشت. به ویژه اینکه برخلاف کشور آمریکا ، حمل سلاح گرم در این کشور حتی برای ماموران پلیس در خارج از زمان ماموریتشان نیز ممنوع بوده و دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست و امنیتتان تضمین است.

عدم کمبود سرگرمیات در این کشور

اگر تمایل به اطلاع از اماکن سرگرمیی و دیدنی این کشور برای دیدن، غذا خوردن و سرگرمی کردن داشته باشید . می توانید به راحتی و با مراجعه به سایت آفار فهرستی از آنها را بیابید. در این مطلب قصد داشتیم تا با عنوان کردن نکاتی در رابطه با سفر به کشور کوبا ، شما را در هر چه بهتر برگزار شدن سفرتان به این کشور آمریکایی کمک رسانیم. امید است با نگارش این مطلب نقشی در آگاهی رسانی به شما ایفا نموده و موجبات شادی و رضایت شما عزیزان و خوانندگان همواره همراه خبرنگاران را فراهم آورده باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2215

به "سفر به کوبا ، نکاتی که باید در سفر خود رعایت کنید! (تور کوبا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کوبا ، نکاتی که باید در سفر خود رعایت کنید! (تور کوبا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید