سریال وینچسترها؛ بازگشت مجذوب کننده شکارچیان شیاطین

به گزارش مجله اندیشه، سریال سوپرنچرال که از سال 2005 تا 2019 در پانزده فصل پخش شد، یک ماجراجویی ماورائی پر از هیجان و راز و رمز بود که هواداران داستان های مربوط به جن و پری را حسابی مجذوب خودش نموده بود. داستان این سریال دربارۀ دو برادر به نام های دین و سم وینچستر بود که پدرشان جان وینچستر آن ها را برای شکار و کشتن شیاطین و موجودات ماورائی شرور آموزش داده بود.

سریال وینچسترها؛ بازگشت مجذوب کننده شکارچیان شیاطین

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرادید، حالا سریال وینچسترها دوباره ما را به همان دنیای عجیب و رازآمیز برمی گرداند، اما این بار شخصیت های اصلی داستان خود جان وینچستر و همسرش مری هستند و نه پسرهایشان. این داستان آشنایی جان و مری و ماجراجویی های آن هاست که در دهۀ 1970 میلادی اتفاق می افتد. قسمت اول این سریال سه شنبه 19 مهر پخش شده و شروع امیدوارنماینده و مجذوب کنندهی داشته است.

وینچسترها با بازگشت جان از جنگ ویتنام شروع می شود، آن هم در حالیکه از آسیب های روحی جنگ رنج می برد. جان دارد در پی پدرش گمشده اش می شود و در این جهت با مری کمپل آشنا می شود؛ یک شکارچی هیولا که او هم اتفاقا دارد در پی پدرش می شود.

پدر مری در جریان شکار یک هیولا مفقود شده است. جان و مری در جهت جستجوهایشان دو همراه به نام های کارلوس و لاتیکا هم دارند که حضورشان یک لایۀ طنزآمیز هم به داستان اضافه می نماید.

آن ها به اتفاق هم به تگزاس می روند تا با آدا مونرو دیدار نمایند؛ او یک مجموعه دار اشیاء ماورائی است و آخرین کسی است که پدر مری را دیده است. جان و همراهانش در این جهت با یک سلاح بسیار قدرتمند آشنا می شوند که می تواند هر هیولایی را از بین ببرد.

قسمت اول وینچسترها ریتم بسیار تند و مجذوب کنندهی دارد و سریعتر از آنکه انتظارش را داشته باشیم ما را وارد دل ماجرا می نماید؛ از همان ابتدا با چند معمای رازآلود رو به رو می شویم که اشتیاق زیادی برای تماشای قسمت های بعدی ایجاد می نمایند.

مثلا ما می فهمیم که پدر جان عضو یک فرقۀ سری به نام مردان دانش بوده است؛ گروهی که به خاطر دانش ماورائی شان، خودشان را حتی از شکارچی ها هم بالاتر می دانسته اند.

این ریتم تند برای کسانی که قبلا سریال سوپرنچرال را دیده اند حتما دلپذیر و مجذوب کننده خواهد بود، اما تازه وارد ها ممکن است یک کمی احساس سردرگمی نماید و مجبور شوند برخی از صحنه ها را دوباره ببینند.

اما این به این معنی نیست که وینچسترها فقط مخصوص کسانی است که سریال قبلی را دیده اند. داستان این سریال تا حد زیادی مستقل است و می تواند دروازه ای برای ورود مخاطبان به دنیای سوپرنچرال باشد.

تقریبا هر چیزی که در سریال قبلی وجود داشت در اینجا هم هست: همان مضمون ها، همان راز و رمزها، همان هیجان ها و خلاصه همان جاذبۀ مسحور نماینده. وینچسترها شروع خوبی داشته است و اگر بتواند چرخش های شوک آور و راز های تکان دهنده ای را در داستان خودش بگنجاند، حتما می تواند ادامه ای برای موفقیت خیره نمایندۀ سوپرنچرال باشد.

بازیگران: دریک راجر (Drake Rodger)، مگ دانلی (Meg Donnelly) و دیگران

امتیاز: 7.0/10

منبع: فرارو
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2183

به "سریال وینچسترها؛ بازگشت مجذوب کننده شکارچیان شیاطین" امتیاز دهید

1 کاربر به "سریال وینچسترها؛ بازگشت مجذوب کننده شکارچیان شیاطین" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال وینچسترها؛ بازگشت مجذوب کننده شکارچیان شیاطین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید