سامسونگ گلکسی A90، 5G در راه بازار

به گزارش مجله اندیشه، گلکسی A. 90، 5 G. با وزن 206 گرم و پشتیبانی از سیستم سامسونگ دکس برای اتصال به کامپیوتر در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A90، 5G در راه بازار

میثاق محمدی زاده| سامسونگ اولین گوشی میان رده 5 G. خود را معرفی کرد. گلکسی A90، 5G گوشی با تراشه پرچم دارها، ولی قیمت و معینات جانبی میان رده ها است. به همین دلیل، تا حدودی سخت است او را یک میان رده محسوب کنیم.

سامسونگ روی این گوشی از پردازنده پر قدرت کوالکام اسنپدراگون 855 با مودم 5 G. معروف X. 50 استفاده نموده است. یعنی همان پردازنده و مودمی که روی گلکسی نوت 10 و همین طور گلکسی اس 10 پلاس شاهد بودیم.

گلکسی ای 90 فایوجی با رم 6 یا 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی روانه بازار می گردد. البته، از اسلات کارت حافظه نیز پشتیبانی می نماید.

نمایشگر این گوشی 6.7 اینچی از نوع سوپرآمولد و رزولوشن 1080 P. است. یک حفره ناچ U. شکل در بخش بالایی وسط نمایشگر دیده می گردد. زیر این پنل هم حسگر یکپارچه با صفحه نمایش کار گذاشته شده است.

با یک نگاه به طراحی گوشی گلکسی A90، 5G متوجه می شویم که با طراحی دیگر گوشی های سری A. سامسونگ تفاوت آن چنانی ندارد. پیش تر، بعضی از شایعات می گفتند که دوباره سامسونگ در این گوشی از دوربین سلفی چرخنده مانند گلکسی A. 80 استفاده می نماید. الان روی گلکسی ای 90 فایوجی یک دوربین سه گانه با طراحی معمولی عمودی کار شده است.

5 G. به میان رده ها رسید

این دوربین شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 5 مگاپیکسلی عمق سنج است. میدان دید لنز اولتراواید 123 درجه با گگرددگی دهانه F. 2.2 است. دیافراگم سنسور های دیگر این دوربین F. 2.0 (سنسور اصلی) و F. 2.2 (عمق سنج) است.

درون حفره ناچ صفحه نمایش A. 90، 5 G. هم یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با اپرچر F. 2.0 و قابلیت لایو فوکوس کار گذاشته شده است. سامسونگ می گوید این گوشی برای سلفی باز ها است، چون تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت می نماید.

شارژر این گوشی بزرگ تر انتخاب شده است تا جوابگوی انرژی مورد احتیاج مودم 5 G. باشد و عمر شارژ مناسبی به کاربر بدهد. شارژ این میان رده 4500 میلی آمپرساعتی است که با یک شارژر سریع 25 واتی پشتیبانی می گردد.

گلکسی A. 90، 5 G. با وزن 206 گرم و پشتیبانی از سیستم سامسونگ دکس برای اتصال به کامپیوتر در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد.

غالب تولیدکننده های گوشی تا کنون قابلیت 5 G. را با پرچم دار های خود عرضه کردند، ولی اکنون سامسونگ یک میان رده با پردازنده و 5 G. عرضه می نماید. شاید بتوان هم رده این گوشی در بازار را شیائومی Mi 9 T. Pro دانست که باز هم یک میان رده با قابلیت اتصال به شبکه های 5 G. است.

سامسونگ اعلام نموده است این اسمارت فون از فردا در بازار کره جنوبی عرضه می گردد، ولی قیمت آن معین نیست.

منبع: وبسایت یک پزشک

منبع: فرادید
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 390

به "سامسونگ گلکسی A90، 5G در راه بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی A90، 5G در راه بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید