سامبوکاران ایران تقلبی بودند!

به گزارش مجله اندیشه، تیم سامبوی ایران در حالی به بازی های آسیایی اعزام شد که طبق ادعای دبیر فدراسیون ورزش های رزمی نفرات اعزامی به این رقابت ها اصلا سامبوکار نبودند!

سامبوکاران ایران تقلبی بودند!

به گزارش خبرنگاران ، تیم سامبوی ایران در حالی به بازی های آسیایی اعزام شد که طبق ادعای دبیر فدراسیون ورزش های رزمی نفرات اعزامی به این رقابت ها اصلا سامبوکار نبودند! بازی های آسیایی جاکارتا بهانه ای بود تا بسیاری از علاقه مندان به ورزش برای نخستین بار نام رشته هایی مثل پنچاک سیلات و سامبو را بشنوند، اما نحوه انتخاب نفرات اعزامی ایران به جاکارتا شاهکار به تمام معنا بود. در بخش سامبو و به علت کمبود زمان مسئولان این انجمن تصمیم گرفتند تیم اعزامی را از ورزشکاران سایر رشته ها انتخاب نمایند. با این حال طبیعی است که ملی پوشان سامبوی اعزامی به جاکارتا حتی قوانین را هم بلد نباشند!

فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون ورزش های رزمی ضمن تائید این خبر می گوید:علت کمبود زمان نحوه انتخاب نفرات به این صورت بود که از ورزشکاران سایر رشته ها استفاده کردیم. بهمین دلیل چون نفرات اعزامی به اندونزی در این رشته تخصصی نداشتند زمین خوردنتد و موفقیتی حاصل نشد! مطمئنا پس از برگزاری جلسه فنی در خصوص این رشته و نتایجی که در بازی های آسیایی کسب شد گزارش می دهیم.

5، 230

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 36

به "سامبوکاران ایران تقلبی بودند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامبوکاران ایران تقلبی بودند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید