رونمایی واتساپ از چندین ویژگی تازه و کاربردی، عکس

به گزارش مجله اندیشه، دیجیاتو نوشت: ویژگی Communities واتس اپ همراه با قابلیت ایجاد نظرسنجی ها و برقراری تماس های ویدیویی گسترده در دسترس قرار گرفته است.

رونمایی واتساپ از چندین ویژگی تازه و کاربردی، عکس

قابلیت انجمن یا Communities واتس اپ در اوایل امسال معرفی شده بود، اما متا اکنون آن را به طور رسمی در دسترس تمام کاربران قرار داده است. انجمن ها که برای یاری به سازمان ها، باشگاه ها، مدارس و سایر گروه های خصوصی طراحی شده تا ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشند، بعلاوه ویژگی های نوی از جمله کنترل های ادمین، پشتیبانی از گروه های فرعی، تماس های صوتی و ویدیویی 32 نفره، اشتراک گذاری فایل های بزرگتر، واکنش به شکل ایموجی و نظرسنجی را به همراه دارد.

بعضی از ویژگی هایی که برای انجمن ها توسعه پیدا نموده اند، مانند ارائه واکنش های ایموجی، اشتراک گذاری فایل های بزرگ (تا 2 گیگابایت) و امکان حذف پیغام ها به وسیله ادمین، تا به امروز در دسترس کاربران واتس اپ قرار گرفته اند. اکنون این شرکت قابلیت های دیگری از جمله نظرسنجی، تماس های ویدیویی 32 نفره و ایجاد گروه های بزرگ تر را نیز به طور گسترده ای منتشر نموده است.

ویژگی های نو واتس اپ ممکن است در ابتدا با گروه های فیسبوک مقایسه گردد، زیرا هر دو از مواردی مانند گروه های فرعی، اشتراک گذاری فایل و موارد دیگر پشتیبانی می نمایند. اما در حالی که گروه های فیسبوک اغلب به وسیله افراد ناآشنا با یکدیگر استفاده می شوند که علایق مشترکی دارند، انجمن های واتساپ برای کاربرانی است که با یکدیگر آشنا هستند.

علاوه بر این، برخلاف گروه های فیسبوک که قابل جستجو و شناسایی هستند، انجمن های واتس اپ مخفی هستند و نمی توان آن ها را جستجو کرد و فقط به وسیله دعوت دیگران، عضو آن ها خواهید شد.

ادمین های گروه ها اکنون می توانند در صورت تمایل، گروه خود را به یک انجمن تبدیل نمایند یا آن را به عنوان یک انجمن از ابتدا دوباره ایجاد نمایند.

به طور کلی، انجمن ها شامل یک گروه اطلاع رسانی اصلی می شوند که در آن ، پیغام ها به تمام کاربران اطلاع داده می گردد. اما اعضا فقط می توانند در زیر گروه های کوچکی که به وسیله ادمین ساخته شده، با یکدیگر چت نمایند.

امنیت ویژگی نو Communities واتس اپ

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در بیانیه ای به جنبه های رمزگذاری ویژگی Communities تاکید نمود و گفت که این شرکت میخواهد سطح ارتباط سازمان ها را با سطحی از حریم خصوصی و امنیت که در هیچ جای دیگر یافت نمی گردد، بالا ببرد. او گفت:

جایگزین های موجود امروزی نیازمند اعتماد به برنامه ها یا شرکت های نرم افزاری با ارائه نسخه ای از پیغام هایشان هستند و ما فکر می کنیم که [سازمان ها] سزاوار سطح بالاتری از امنیت ارائه شده به وسیله رمزگذاری سرتاسری هستند.

متا تا به امروز این ویژگی را با بیش از 50 سازمان در 15 کشور برای دریافت بازخورد اولیه آزمایش نموده. در ماه آگوست، واتساپ تایید کرد که این ویژگی برای تعداد کمی از آزمایش نمایندگان عرضه شده است، اما تاریخ انتشار نسخه نهایی آن را ارائه نکرد. امروز این ویژگی در دسترس پایگاه گسترده تری از کاربران قرار گرفته و طی چند ماه آینده تمام کاربران اندروید و iOS به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2191

به "رونمایی واتساپ از چندین ویژگی تازه و کاربردی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی واتساپ از چندین ویژگی تازه و کاربردی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید