دست خواهران منصوریان از طلای بازی های آسیایی کوتاه ماند

به گزارش مجله اندیشه، الهه و شهربانو منصوریان سانداکاران 52- و 60- کیلوگرم ایران از کسب مدال طلای بازی های آسایی 2018 جاکارنا بازماندند.

دست خواهران منصوریان از طلای بازی های آسیایی کوتاه ماند

به گزارش خبرنگاران، از صبح امروز پنجشنبه یکم شهریور 1397 در آخرین روز مسابقات ووشوی بازی های آسیایی در بخش ساندا، شهربانو منصوریان سانداکار وزن 60- کیلوگرم تیم بانوان ایران که برای کسب مدال طلا به مصاف کایی یینگ یینگ از چین رفته بود، با شکست 2 بر صفر مقابل این حریف از کسب مدال طلا بازماند.

شهربانو منصوریان در دوره گذشته بازی های آسیایی به میزبانی اینچئون کره جنوبی حضور داشت که از کسب مدال بازمانده بود.

همچنین الهه منصوریان، ملی پوش وزن 52 کیلوگرم تیم بانوان ایران برای کسب مدال طلا به مصاف لی یوئیائو چینی در مبارزه فینال رفت، اما با شکست مقابل حریف خود به مدال نقره این بازی ها بسنده کرد. به این ترتیب الهه منصوریان توانست برای دومین بار مدال نقره بازی های آسیایی را بر گردن آویزد. الهه منصوریان پیش از این مدال نقره و برنز بازی های آسیایی را به دست آورده بود.

در مسابقات امروز شهربانو منصوریان در وزن 60 کیلوگرم، عرفان آهنگریان در وزن 60 کیلوگرم، فرود ظفری در وزن 65 کیلوگرم و محسن محمدسیفی در وزن 70 کیلوگرم دیگر سانداکاران ایران هستند که برای کسب مدال طلا در مبارزه فینال به روی سکو خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 5

به "دست خواهران منصوریان از طلای بازی های آسیایی کوتاه ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست خواهران منصوریان از طلای بازی های آسیایی کوتاه ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید