دبیر: بودجه حداقل 25 میلیاردی به کشتی تزریق نشود به مشکل می خوریم، چه زمانی گفتم اسپانسر خارجی می آورم؟

به گزارش مجله اندیشه، رئیس فدراسیون کشتی گفت: ما به دنبال بودجه مازاد از وزارت ورزش هستیم. بودجه حداقل 25 میلیاردی تزریق نشود به مشکل می خوریم.

دبیر: بودجه حداقل 25 میلیاردی به کشتی تزریق نشود به مشکل می خوریم، چه زمانی گفتم اسپانسر خارجی می آورم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مجمع فوق العاده فدراسیون در مورد تیم های ملی گفت: تیم کشتی فرنگی ما 6 جوان 20 ساله را به تیمش آورده، من هیچ دخالتی در انتخاب تیم ملی نداشتم. تیم جوان است و فرصت می خواهد. شاید دو سال دیگر این تیم جواب بگیرد، خم رنگرزی نیست که 6 ماهه کشتی گیر دربیاید. زمان می برد. ما با مسعود ریاضی بحث فنی می کردیم، مشکل کشتی فنی است، اینکه جویبار در کشور اول است خبر خوبی نیست، یعنی بقیه خوب کار نکردند. ما یک جریان می خواهیم با هم راه بیندازیم. انستیتو را بعد از جهانی راه می اندازیم. از 5 صبح تا شب در جلسه هستیم. جلسه بعدی سمینار دوستان روی موضوع نوجوانان، جوانان و امید فکر نمایند.

وی با اشاره به موضوع مالیاتی فدراسیون تاکید نمود: بدهکاری، بدهکاری است. من مالیات دوره خودم را هم اضافه می کنم. می گویند ما بدهی را قسط بندی کردیم، درحالیکه جریمه را بخشیده اند. من با مالیات دادن فدراسیون مخالفم اما فعلا این بدهی را داریم. می گویند مالیات بدهی نیست، اما از حقوق آدم ها بیمه و مالیات کم کردند اما به اداره مالیات نریختند.

دبیر اضافه کرد: شما باید بدانید، نگویند دبیر در دو ماه بدهی گذاشت و رفت. مثلا پارسال وزارت ورزش 19 میلیارد به کشتی در بحث جوایز یاری نموده اما سال جاری 12 میلیارد بودجه ما هست. من از بانک پاسارگاد تشکر می کنم برای کشتی دلسوزی نموده، ولی کشتی به بیشتر از این نیاز دارد. من این همه صحبت کردم ولی کسی را خراب نکردم. بلد نیستم آبروی کسی را ببرم، و این کار را نمی کنم.

وی اضافه کرد: حتما هر اتفاقی در کشتی رخ دهد حق هیئت ها و اعضای مجمع است که در جریان کار قرار بگیرند. کسانی بودند که وقتی من رای آوردم از ناراحتی غش کردند اما حالا کار می نمایند. ما دنبال آبروبری نیستیم ولی باید گزارش دهیم. خودم عضو شورا بودم و توقع داشتم رئیس شورا اطلاع رسانی کند و من هم همین کار را خواهم کرد.

دبیر تاکید نمود: خادم که هیچ، بنی تمیم و نعمتی هر کسی رئیس می شد دخل و خرج با هم جور نبود. شاگرد تنبل ها به تیم امید می روند. بالای 38 اعزام در سال داریم. من کلی نیروها را کم کردم برای نورسلطان، سرپرست قهر کرد و رفت. بالای یک میلیارد و نیم هزینه اعزام شده درحالیکه نورسلطان همین اطراف ما است. اکنون فدراسیون 77 پرسنل دارد و هشت میلیارد کم نیست که ما حقوق به آنها می دهیم. همه می گویند فدراسیون فوتبال، ما دو فدراسیون هستیم، یکی آزاد و یکی فرنگی. یکی از دلایلی که خادم رفت برای این بود که نتوانست پول جور کند، دوره سرپرستی 6 میلیارد بدهی گذاشتند. ما نیامده 7 اعزام داشتیم ولی بنی تمیم یک اعزام داشت. ما به دنبال بودجه مازاد از وزارت ورزش هستیم. بودجه حداقل 25 میلیاردی تزریق نشود به مشکل می خوریم. من کی گفتم اسپانسر خارجی می آورم، دین ندارید لااقل آزاده باشید.

وی توضیح داد: خیرآبادی را در مربیگری قبول دارم ولی اگر پول نداشته باشیم تیم نونهالان را به مسابقات اعزام نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 342

به "دبیر: بودجه حداقل 25 میلیاردی به کشتی تزریق نشود به مشکل می خوریم، چه زمانی گفتم اسپانسر خارجی می آورم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: بودجه حداقل 25 میلیاردی به کشتی تزریق نشود به مشکل می خوریم، چه زمانی گفتم اسپانسر خارجی می آورم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید