خبرنگاران کمیته امداد آذربایجان شرقی نیازمند جذب 10 هزار حامی ایتام است

به گزارش مجله اندیشه، تبرزیز- خبرنگاران - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: برای 21 هزار کودک یتیم و محسنین از 81 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان 60 هزار حامی وجود دارد و برای اینکه سرانه پرداختی به هر کودک متناسب با میزان تورم گردد، نیازمند جذب 10 هزار حامی جدید در ماه رمضان هستیم.

خبرنگاران کمیته امداد آذربایجان شرقی نیازمند جذب 10 هزار حامی ایتام است

یونس فاتح روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اعلام نمود: پنج هزار کودک یتیم و محسنین از بین 15هزار خانوار، پس از شیوع کرونا جذب کمیته امداد استان شده اند و چشم انتظار همت مردم و خیران هستند .

وی با بیان اینکه انتظار داریم تا انتها ماه رمضان هیچ کودک بدون حامی در استان نداشته باشیم، از عموم مردم و خیران خواست بچه ها یتیم و محسنین بدون حامی را تنها نگذارند.

فاتح گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین بهترین طرح کمیته امداد برای جلوگیری از بین نسلی شدن فقر و سرمایه گذاری روی آموزش و تحصیل فرزندان مددجو است.

وی در مورد نحوه مشارکت مردم و خیران در این طرح نیز گفت: مردم می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی ekram.emdad.ir فرزند یا فرزندان معنوی خود را انتخاب نموده و ماهیانه مبلغ دلخواهی را به حساب مستقیم این بچه ها واریز نمایند تا سهمی در رشد مادی و معنوی این عزیزان داشته باشند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین گفت: شرایط معیشتی و تحصیلی این فرزندان به وسیله سامانه اینترنتی مذکور به حامیان آنها اطلاع رسانی می گردد.

طرح محسنین کمیته امداد بچه ها دارای سرپرست ناتوان را پوشش می دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1686

به "خبرنگاران کمیته امداد آذربایجان شرقی نیازمند جذب 10 هزار حامی ایتام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمیته امداد آذربایجان شرقی نیازمند جذب 10 هزار حامی ایتام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید