حمایت از احداث هتل های 5ستاره در اردبیل

به گزارش مجله اندیشه، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از احداث هتل های پنج ستاره در این استان قویا حمایت می گردد.

حمایت از احداث هتل های 5ستاره در اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی امروز سه شنبه 2 مرداد 97 در جمع فعالان گردشگری شهرستان سرعین توضیح داد: احداث مراکز اقامتی و به ویژه هتل های چهار و پنج ستاره در تمام شهرها مورد حمایت است.

او اضافه نمود: به ویژه در شهرستان های گردشگر پذیر از جمله سرعین احداث هتل های استاندارد مورد حمایت است؛ چرا که وجود مراکز اقامتی استاندارد می تواند منجر به جذب و ماندگاری گردشگران گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل ادامه داد: از سویی وجود مراکز اقامتی استاندارد فرصتی برای جذب گردشگران خارجی است.

فلاحی خواهان مشارکت بخش خصوصی در معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل در سطح ملی و بین المللی شد و تاکید نمود: انتظار می رود بخشی از توان بخش خصوصی معطوف به معرفی جاذبه ها به ویژه جهت جذب گردشگران از دو کشور همسایه جمهوری آذربایجان و ترکیه گردد.

او ادامه داد: همچنین لازم است بخش خصوصی با بهره گیری از فرصت های سرمایه گذاری شهرستان ها در تقویت تاسیسات گردشگری مشارکت کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 306

به "حمایت از احداث هتل های 5ستاره در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از احداث هتل های 5ستاره در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید